eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoAkty prawneProjekty ustawRządowy projekt ustawy o kierujących pojazdami

Rządowy projekt ustawy o kierujących pojazdami

Rządowy projekt ustawy o kierujących pojazdami

projekt mający na celu wykonanie prawa Unii Europejskiej

  • Kadencja sejmu: 6
  • Nr druku: 2879
  • Data wpłynięcia: 2010-03-08
  • Uchwalenie: Projekt uchwalony
  • tytuł: o kierujących pojazdami
  • data uchwalenia: 2011-01-05
  • adres publikacyjny: Dz.U. Nr 30, poz. 151

2879-II



Sposób sporządzania spisu dokumentów

§ 1.1. Spis dokumentów zawiera wykaz dokumentów zawartych w aktach kontroli,
sporządzonych lub przedstawionych osobie kontrolującej w związku z przeprowadzaną
kontrolą ośrodka.
2. Spis dokumentów umieszcza się w aktach kontroli jako pierwszą stronę.
3. Wszelkie skreślenia i poprawki powinny zapewniać czytelność spisu. Każda
poprawka powinna być parafowana przez osobę kontrolującą.
4. Oznaczenie organu powinno znajdować się w lewym górnym rogu spisu
dokumentów.
5. W nagłówku spisu dokumentów podaje się oznaczenie akt kontroli oraz numer
zezwolenia kontrolowanego ośrodka.

§ 2.1. W kolumnie „1” wpisuje się numer kolejny przychodzącego dokumentu.
2. Numer o którym mowa w ust. 1 wpisuje się na dokumencie w górnej połowie
dokumentu, po jego prawej stronie, a w przypadku dokumentów określonych niniejszym
rozporządzeniem, w miejscu do tego przeznaczonym.

§ 3.1. W kolumnie „2” wpisuje się numer dokumentu, a w przypadku dokumentu bez
oznaczenia należy wpisać „bez numeru”.
2. W kolumnie „2” w rubryce „Data” wpisuje się datę otrzymania dokumentu, a w
przypadku dokumentów określonych niniejszym rozporządzeniem, datę ich sporządzenia.

§ 4.
W kolumnie „3” wpisuje się zwięzłą uwagę, z określeniem rodzaju dokumentu i jego
zawartości.

§ 5.1. W kolumnie „4” wpisuje się liczbę załączników do dokumentu, z podaniem ich
rodzaju.
2. Jeżeli załączniki nie występują, należy wpisać „bez załączników”.
3. W kolumnie „4” mogą być podane inne informacje, które osoba kontrolująca uzna za
istotne dla prowadzenia akt kontroli.











44
Załącznik nr 9



Wzór albumu zdjęciowego


Strona 1


Oznaczenie organu



Sygn. akt ....................................



Data sporządzenia .......................

ALBUM


zdjęć wykonanych w związku oględzinami:


(Podać okoliczności wykonania zdjęć)


..............................................................................


..............................................................................


..............................................................................


..............................................................................


..............................................................................


...............



Data oględzin ....................................



Album zawiera ............ szt. zdjęć na ............ stronach



Nr w spisie dokumentów: ...............
.................................................. ................................................
podpis osoby obecnej przy oględzinach podpis osoby przeprowadzającej oględziny

strona kolejna

45


m.p.

Fot. nr........, opis:
m.p.
Fot. nr........, opis:


46
strona ostatnia


Negatywy zdjęć
zamieszczonych w
albumie.


47
Sposób sporządzania albumu zdjęciowego

§ 1.1. W albumie przechowuje się zdjęcia wykonane w formacie 10x15 cm wykonane
aparatem analogowym lub aparatem cyfrowym.
2. W szczególnych przypadkach dopuszcza się wykonanie i przechowywanie zdjęć w
formacie innym niż wymieniony w ust. 1. Przepisy niniejszego załącznika stosuje się
odpowiednio.
3. Strony albumu powinny być ponumerowane, z wyłączeniem pierwszej strony. Numer
strony umieszcza się po słowie „strona:” w prawym dolnym rogu karty albumu.

§ 2.1. Na pierwszej stronie albumu podaje się:
1) oznaczenie organu z jego adresem;

2) sygnaturę akt;

3) datę dokonania oględzin, w trakcie których wykonano zdjęcia;

4) ilość zdjęć z podaniem ilości stron, na których zostały zamieszczone zdjęcia;

5) numer w spisie dokumentów.

2. Na pierwszej stronie albumu podaje się, w jakich okolicznościach zdjęcia
sporządzono.
3. Album podpisują na pierwszej stronie: osoba, w obecności której wykonano zdjęcia,
oraz osoba kontrolująca.
4. Wszystkie strony albumu powinny być parafowane przez osoby, o których mowa w
ust. 3.
5. W przypadku odmowy lub niemożności podpisania albumu, osoba kontrolująca
omawia ten fakt w protokole kontroli.

§ 3.1. Zdjęcia należy umieszczać na kartach albumu w miejscach oznaczonych linią
przerywaną.
2. W prawym dolnym rogu zdjęcia umieszcza się pieczęć urzędową, w ten sposób, aby
część odcisku pieczęci znajdowała się na zdjęciu, a pozostała część na karcie albumu.
3. Przepis ust. 2 nie dotyczy zdjęcia wykonanego aparatem cyfrowym, które drukuje się
bezpośrednio na karcie albumu.

§ 4.1.
Każde zdjęcie oznacza się kolejnym numerem i opisem.
2. Opis zdjęcia powinien zawierać krótką charakterystykę fotografowanego obiektu ze
wskazaniem ewentualnych nieprawidłowości.

§ 5.1.
Ostatnia strona albumu zawiera trwale przymocowaną kopertę przeznaczoną do
przechowywania negatywów.
2. Po umieszczeniu negatywów w kopercie, kopertę zamyka się.
3. Na kopercie przystawia się pieczęcie urzędowe, po jednej:
1) w lewym dolnym rogu koperty w ten sposób, aby część jej odcisku znalazła się na

kopercie, a druga część na karcie albumu;
2) w miejscu zamknięcia koperty w ten sposób, aby część jej odcisku znalazła się na

części otwieranej koperty, a pozostała na części nieotwieranej.
48
strony : 1 ... 50 ... 90 ... 94 . [ 95 ] . 96 ... 110 ... 129

Dokumenty związane z tym projektem:



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Akty prawne

Rok NR Pozycja

Najnowsze akty prawne

Dziennik Ustaw z 2017 r. pozycja:
1900, 1899, 1898, 1897, 1896, 1895, 1894, 1893, 1892

Monitor Polski z 2017 r. pozycja:
938, 937, 936, 935, 934, 933, 932, 931, 930

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: