2009-02-15 11:22
Przeczytaj także: Zakupy online: reklamacja towaru nie zawsze możliwa
Zakupy on-line cieszą się coraz większym zainteresowaniem Polaków. Z badań przeprowadzonych przez firmę Gemius w 2008 roku wynika, że aż 66 proc. internautów co najmniej raz dokonało zakupów za pośrednictwem Internetu. Jednak wybierając tę formę zakupów konsumenci powinni więcej uwagi poświęcić na sprawdzenie sprzedawcy – unikną wówczas problemów z nieuczciwymi przedsiębiorcami.oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Zakupy w sieci a prawa konsumentów - porady
Zakupy przez Internet a prawa klienta
Zakupy spożywcze online: tylko 3 dni na reklamacje
Idą święta: zagraniczne zakupy przez Internet
Zagraniczne zakupy przez Internet
Zakupy przez Internet wg nowych zasad
Zakupy online: maleje zaufanie klientów
e-Zakupy poza Unią Europejską a podatki. Poradnik dla konsumentów.
E-klienci. Wydają, ale wymagają
Na święta Wielkanocne kupiłam dla syna koparkę z internetowego sklepu Smyk. Produkt okazał się wadliwy-brak śrub, uszkodzony akumulator oraz ...
Kupiłam sukienkę w sklepie internetowym. Była za długa i krawcowa mi ją skróciła. Niestey po pierwszym praniu (w temp. niższej niż na ...
Podatek od nieruchomości: czego dotyczy, ile wynosi i czy można go obniżyć?
e-Zakupy poza Unią Europejską a podatki. Poradnik dla konsumentów.
Spadek popytu na kredyty mieszkaniowe pogłębia się
Dobra passa Catalyst
Ataki ransomware są coraz silniejsze
Panoramiqa - nowe mieszkania na Starołęce w Poznaniu od BPI Real Estate Poland
Ile wyniosą składki ZUS dla przedsiębiorcy po zmianie formy opodatkowania za 2022 r.?