2008-08-11 01:46
Przeczytaj także: Prawa konsumenta podczas wyprzedaży
Problem zakupu wadliwego towaru może spotkać każdego z nas. W badaniach przeprowadzonych na zlecenie UOKiK blisko 25 proc. ankietowanych przyznała, że w ciągu poprzednich 12 miesięcy nabyła taki produkt. Najczęściej była to żywność i obuwie. Większość badanych zdawała sobie sprawę, że można wówczas zgłosić reklamację – aż 90 proc. konsumentów zadeklarowało, że w przypadku zakupu wadliwego produktu zwróciłoby się ze skargą do sprzedawcy. Niestety tylko jeden na tysiąc badanych wiedział, w jakim czasie można ją złożyć. W związku z tym warto przypomnieć, w jaki sposób należy składać reklamację.oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Wakacyjne reklamacje - ile poczekamy na odpowiedź?
Reklamacja towaru: paragon nie jest konieczny
UOKiK: zakłady usługowe a prawa konsumenta
Prawa konsumenta. Nowe zasady rękojmi i gwarancji
Prawa konsumenta: zdjęcia i nagrania pomocne w dochodzeniu roszczeń
Święte prawa konsumenta: reklamacja
Termin reklamacji wydłużony
Reklamacja towaru nie musi być koszmarem
Zimowe wyprzedaże: porady UOKiK
Witam, kupiłem używane urządzenie kosmetyczne od firmy z fakturą VAT. Już podczas montażu urządzenia w gabinecie okazało się, że obudowa ...
Kto ponosi koszty odesłania towaru na gwarancję?
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Falstart "Mieszkania bez wkładu własnego"
Biura w Europie: sytuacja, trendy i wyzwania
Rynek pracy 2022: jakie obawy i nadzieje u pracodawców i pracowników?
Jak wojna wpływa na rynek mieszkaniowy? Ceny mieszkań w górę?
Phishing. Uwaga na złośliwe załączniki PDF
Wniosek o stwierdzenie nadpłaty podatku można złożyć przez internet
Kobiety na rynku pracy ciągle walczą o wyrównanie szans?