  • 21. Data: 2023-10-12 14:12:16
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Gdzie leżą te ofiary?
    > O pomniki Wałęsy nie pytam.

    W podanej logice uzasadnienia wyroku Wysokiego Sądu jest coś co go
    ogranicza tylko do (insynuowanych) ofiar śmiertelnych?
    Czyli każda ofiara PRL która nie "zeszła" się nie liczy?
    Kiedy poodbierają spec-emerytury?

    Mi się ten wyrok Wysokiego Sądu w kwestii wieńca z "budzącym
    kontrowersje napisem" składanym na pomniku niezbyt podoba ale
    jestem w stanie go przełknąć jak jego logika będzie stosowana
    _bardzo konsekwentnie_ w obie/wszystkie polityczne strony.

    Jak geje w (w Poznaniu?) wywalczyli ze samorząd (miejski) w praktyce nie
    może zakazać manifestacji to Marsz Niepodległości w Warszawie przeszedł
    bo już nie dało się go samorządowi zakazać (nie udzielić zgody).
    Wy ten pokazowy przykład niezamierzonych konsekwencji prawa pamiętacie?
    Więc miej ten wieniec ale potem na inne wieńce nie skaml.

    Jak "drogówka polityczna" kontrolowała Rybaka sześć razy jak jechał na
    manifestacje do Auschwitz to GW "nie widziała problemu". Jak autokar
    na manifestacje anty-PiS w Warszawie był kontrolowany przez drogówkę
    kilka razy to dopiero zrobił się problem dla GW.

    --
    A. Filip

  • 22. Data: 2023-10-12 14:16:06
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    > Ale tego nie było na wieńcu.

    Na następnym już będzie?

    --
    A. Filip

  • 23. Data: 2023-10-12 14:37:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 12 Oct 2023 13:23:53 +0200, J.F napisał(a):

    > A tu przekop, cpk, płot ... no, płot raczej potrzebny,
    > tysiace krewnych w spółkach, izera, nieokreslony strumien pieniędzy
    > dla Rydzyka, miecz dla Rydzyka itp, itd ...

    Nie siej defetyzmu, przecie dajo pińcet.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 24. Data: 2023-10-12 14:44:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 12 Oct 2023 13:13:31 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Ale tu nie o tym. Potrzaskał ramkę z tekstem, który jakby nie patrzeć
    > był niezgodny z prawdą.

    Trupy były, a gdyby samolotem leciał ktokolwiek inny, o przebiegu lotu
    decydowałby pilot.

    Mamy całkowicie odmienną mentalność. Mnie nie odpowiada mafijne państwo na
    licencji Fiutina. Tobie standardy (prawie) białoruskie nie przeszkadzają, a
    wydajesz się nawet czuć w takim środowisku jak ryba w wodzie. Nie jest dla
    mnie jasne czy jesteś beneficjentem tego systemu, czy tylko zakochałeś się
    w zamordystach. W końcu chłopakom na osiedlu imponują starsi koledzy,
    którzy potrafią walić z piąchy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2023-10-12 14:55:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 12 Oct 2023 14:12:16 +0200, A. Filip napisał(a):

    > W podanej logice uzasadnienia wyroku Wysokiego Sądu jest coś co go
    > ogranicza tylko do (insynuowanych) ofiar śmiertelnych?
    > Czyli każda ofiara PRL która nie "zeszła" się nie liczy?

    Kiedy Wałęsa wywalił Kaczyńskich z kancelarii prezydenta, ci chodzili po
    ulicach i odreagowywali frustracje. W 1993 roku, pod polskim parlamentem,
    spalili kukłę Lecha Wałęsy. Był z nimi m.in. Jaszczomp.
    Nikt ich nie legitymował, nie pałował i nie wywoził do podwarszawskich
    komisariatów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 26. Data: 2023-10-12 15:07:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 12.10.2023 o 14:44, Olin pisze:

> [...]
    > mnie jasne czy jesteś beneficjentem tego systemu, czy tylko zakochałeś się
    > w zamordystach. W końcu chłopakom na osiedlu imponują starsi koledzy,

    Ja mówię o konkretnym zdarzeniu. Zabolało go, to potrzaskał.
    Jak Azja Tuhajbejowicz potrzaskał hitlerowców.

    Robert

  • 27. Data: 2023-10-12 15:18:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 12 Oct 2023 15:07:18 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Ja mówię o konkretnym zdarzeniu. Zabolało go, to potrzaskał.

    No pewnie. Ten nosiciel wartości chrześcijańskich, łupieżu i butów nie do
    pary jest właścicielem Polski, więc bezsprzecznie wszystko mu wolno.
    Przykładowo, może wychodzić bez żadnego trybu na trybunę sejmową i wyzywać
    innych od morderców.
    Nikt mu nic nie zrobi, a suteren przyklaśnie.

    > Jak Azja Tuhajbejowicz potrzaskał hitlerowców.

    Nie nadążam, kto był hitlerowcem w XVII w., ale na pewno masz racje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 28. Data: 2023-10-13 00:44:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.10.2023 o 14:12, A. Filip pisze:

    > Jak geje w (w Poznaniu?) wywalczyli ze samorząd (miejski) w praktyce nie
    > może zakazać manifestacji to Marsz Niepodległości w Warszawie przeszedł
    > bo już nie dało się go samorządowi zakazać (nie udzielić zgody).

    A można było nie udzielić zgody i to legalnie.
    W cywilizowanych krajach marsze mające na celu szerzenie nienawiści i
    nawoływanie do przemocy (na które zapraszani są również przedstawiciele
    organizacji, którzy jawnie i bez skrępowania wyznają publicznie, że są
    faszystami) są nielegalne.
    Ktoś narobił w portki i na przemarsze faszystów pozwala. Niestety.

    Stawianie znaku równości pomiędzy pokojowym marszem ludzi, którzy walczą
    o przestrzeganie praw człowieka, a marszem osobników nawołujących do
    nienawiści i przemocy, jest albo objawem nieporadności umysłowej, albo
    objawem braku edukacji i nieznajomości historii.
    Albo objawem bycia faszystą, co w zasadzie jest równoznaczne z
    upośledzeniem umysłowym.

    > Jak "drogówka polityczna" kontrolowała Rybaka sześć razy jak jechał na
    > manifestacje do Auschwitz to GW "nie widziała problemu".

    Bo to nie jest problem, gdy funkcjonariusze robią to, co należy.
    Nigdy nie wiadomo co taki pokemon przywiezie na manifestację.

    https://wiadomosci.wp.pl/sad-wydal-wyrok-ws-nawolywa
    nia-do-nienawisci-mezczyzna-odpowiada-63777440093856
    01a

    Bardzo cię boli, że go tyle razy kontrolowali?
    W normalnym państwie takich ludzi służby pacyfikują na tyle skutecznie i
    na tyle szybko, że drogówka już nie musi tego robić.
    Czasem się nie uda i kończy się tak jak z Breivikiem.

    > Jak autokar
    > na manifestacje anty-PiS w Warszawie był kontrolowany przez drogówkę
    > kilka razy to dopiero zrobił się problem dla GW.

    Bo dla normalnych ludzi to jest problem.

    Trzeba być debilem, żeby szykanowanie normalnych ludzi, którzy
    protestują przeciwko wprowadzaniu reżimowego państwa, zrównywać z
    kontrolowaniem jakiegoś niezrównoważonego psychicznie osobnika.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 29. Data: 2023-10-13 01:48:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-12, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Ale tu nie o tym. Potrzaskał ramkę z tekstem, który jakby nie patrzeć
    > był niezgodny z prawdą.

    Tzn. gdzieś bezspornie ustalono, że takie coś nie miało miejsca?
    Przyznam, że nie śledzę poczynań parówkowych dojarzy państwowej kasy,
    ale raczej jest to kwestia, że nie ma na takie twierdzenia dowodu. To
    przeciez nie oznacza, że nie miało to miejsca.

    Ale to niejako aspekt poboczy. Pytanie, czy kaczyński mógł zniszczyć ten
    wieniec, tak samo jak czy każda inna osoba może zniszczyć wieniec, z
    którego obecnością nie zgadza się w jakimś publicznym, przeznacznym dla
    wieńców miejscu. Wzburzenie, o ile w ogóle szczere, z powodu obecności
    wieńca z takim napisem może być okolicznością łagodzącą, ale raczej nie
    przesądza o braku winy.

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2023-10-13 02:36:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Tzn. gdzieś bezspornie ustalono, że takie coś nie miało miejsca?

    Czy gdzieś bezspornie ustalono, że Kaczyński nie był pedofilem?
    Nie. Czyli można taką treść zamieszczać na wieńcu?

    Robert