    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zniszczenie mienia
    Date: Thu, 12 Oct 2023 14:12:16 +0200

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Gdzie leżą te ofiary?
    > O pomniki Wałęsy nie pytam.

    W podanej logice uzasadnienia wyroku Wysokiego Sądu jest coś co go
    ogranicza tylko do (insynuowanych) ofiar śmiertelnych?
    Czyli każda ofiara PRL która nie "zeszła" się nie liczy?
    Kiedy poodbierają spec-emerytury?

    Mi się ten wyrok Wysokiego Sądu w kwestii wieńca z "budzącym
    kontrowersje napisem" składanym na pomniku niezbyt podoba ale
    jestem w stanie go przełknąć jak jego logika będzie stosowana
    _bardzo konsekwentnie_ w obie/wszystkie polityczne strony.

    Jak geje w (w Poznaniu?) wywalczyli ze samorząd (miejski) w praktyce nie
    może zakazać manifestacji to Marsz Niepodległości w Warszawie przeszedł
    bo już nie dało się go samorządowi zakazać (nie udzielić zgody).
    Wy ten pokazowy przykład niezamierzonych konsekwencji prawa pamiętacie?
    Więc miej ten wieniec ale potem na inne wieńce nie skaml.

    Jak "drogówka polityczna" kontrolowała Rybaka sześć razy jak jechał na
    manifestacje do Auschwitz to GW "nie widziała problemu". Jak autokar
    na manifestacje anty-PiS w Warszawie był kontrolowany przez drogówkę
    kilka razy to dopiero zrobił się problem dla GW.

    --
    A. Filip