  • 1. Data: 2003-07-18 11:26:17
    Temat: zazsilek dla bezrobotnych
    Od: "Roland" <r...@p...fm>

    Witam,

    Jakie warunki musi spelnic bezrobotny, zeby dostac zasilek?

    Pozdrawiam. TIA.

    --
    Roland Zerek

  • 2. Data: 2003-07-18 12:51:09
    Temat: Re: zazsilek dla bezrobotnych
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Roland wrote:
    > Witam,
    >
    > Jakie warunki musi spelnic bezrobotny, zeby dostac zasilek?

    Wymienione w art 23 ustawy o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu :)
    Jest tam troche tego wiec najlepiej podaj jakis konkretny przyklad .
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-07-18 13:38:19
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    Najlepiej zapytać w Urzedzie Pracy
    pozdro

  • 4. Data: 2003-07-21 06:31:05
    Od: "Roland" <r...@p...fm>

    > Wymienione w art 23 ustawy o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu :)
    > Jest tam troche tego wiec najlepiej podaj jakis konkretny przyklad .

    No wiec, prowadze DG i teraz mam straszny dolek finansowy. Byc moze bede musial
    zamrozic albo zlikwidowac DG i moje pytanie co wtedy: czy spadne jeszcze nizej,
    czy zasilek jeszzce troche mnie utrzyma na powierzchni???

    Swoja droga MMueller powinien byc zadowolony: kolejny interesik idzie do
    kasacji. Czas na kolektywizacje ;-)

    Dodam, ze niestety (pewnie nie tylko ja), danine na ZUS placilem roznie...

    Roland