  • 1. Data: 2003-07-18 10:37:15
    Temat: spółdzielnia w upadłości
    Od: "janko" <e...@o...pl>

    Dzień dobry,
    czy ktoś z Was orientuje się w sprawie zakupu mieszkania spółdzielczego
    własnościowego od spółdzielni, która obecnie znajduje sie w stanie
    upadłości? Czy jest realne zagrożenie, że syndyk przejmie mieszkania
    własnościowe, czy nawet hipoteczne za długi spółdzielni? Czy ma prawo
    przejąć grunty na których stoją bloki? Lokatorzy wygrali sprawę ze
    spółdzielnią, mimo to nadal dostają wezwania do zapłaty - niezapłacone
    obciążają poszczególne mieszkania... Czy za zwłokę naliczane będą odsetki?
    (narazie nie są) Warto więc decydować się na zakup?
    Pozdrawiam i z góry dziękuje za informacje.

  • 2. Data: 2003-07-18 13:40:27
    Temat: Re: spółdzielnia w upadłości
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    ie mam za dużo wiedzy na ten temat, dlatego tylko napomnknę, że nabycie
    mieszkania od spółdzielnii będącej w upadłości, następujeza zgoda syndyka,
    tak sądzę, odsyłam do Ustawy o postepowaniu upadłościowym