  • 1. Data: 2003-05-01 22:54:00
    Temat: zaświadczenie o niekaralności
    Od: mietekn<m...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie odnośnie zaświadczenia o niekaralności, a mianowicie
    czy otrzymam takowe zaświadczenie jeżeli jestem osobą uchylającą sie
    od płacenia alimentów?
    Chcę podjąć pracę, przeszedłem rekrutację, ale pracodawca żada ode
    mnie takiego zaświadczenia.
    Jakie mam szanse??? Bardzo chciłabym pracować, a wtedy przecież
    bede płacił.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    Mietek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-05-01 23:29:25
    Temat: Re: zaświadczenie o niekaralności
    Od: "Yig" <y...@S...waw.pl>

    Użytkownik "mietekn" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam pytanie odnośnie zaświadczenia o niekaralności, a mianowicie
    > czy otrzymam takowe zaświadczenie jeżeli jestem osobą uchylającą sie
    > od płacenia alimentów?

    Jeśli zostałeś skazany prawomocnym wyrokiem sądu za uchylanie sie od
    obowiazku alimentacji, a kara nie ulegla jeszcze zatarciu, to zaswiadczenia
    o niekaralnosci nie uzyskasz.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2003-05-03 15:36:11
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Yig" <y...@S...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jeśli zostałeś skazany prawomocnym wyrokiem sądu za uchylanie sie od
    > obowiazku alimentacji, a kara nie ulegla jeszcze zatarciu, to

    Uzyskasz zaświadczenie gdzie będzie wymieniony paragraf.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa