  • 1. Data: 2003-05-02 08:54:35
    Temat: Dj mp3 legalne?
    Od: "wxl" <w...@p...onet.pl>

    Witam, gram czasami imprezy większe mniejsze, za pieniądze, czasmi za
    darmo., generalnie traktuje to rekreacyjnie. Ostatnio kupiłem notebooka i
    pomyślałem, że po co mam targać ze sobą 3 walizki płyt, zrobię muzykę w mp3,
    komputer pod pachę i już. Ale zastanawiam się jak to jest z legalnością
    takiego przedsiewziecia. Wyobrazmy sobie sytuacje: gram w klubie, nagle
    wchodzi smutny pan z Zaiksu ( a zdarza się) i ...no właśnie i co mi może
    zrobić? Grzywna to pół biedy, bardziej bałbym się konfiskaty sprzeętu,
    notebook jest warty dużej kasy.
    Bede wdzieczny za pomoc.
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2003-05-02 10:33:52
    Temat: Odp: Dj mp3 legalne?
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Jesli posiadasz oryginaly wszystkich utworow to masz prawo przeniesc je na
    inny nosnik w zakresie dozwolonego uzytku, czyli to jest OK. Pan z ZAIKSu za
    to zarzada pewnie oplaty za publiczne odtwarzanie utworow :-)

    Depi.