  • 1. Data: 2003-05-01 21:54:44
    Temat: naciagacze i allegro
    Od: "ToRNi" <t...@i...pl>

    Przed świetami sprzedałem komórkę na allegro za kwote 240 zł + przesyłka za
    pobraniem. komórka była 100% sprawna. Odbiorca odebrał szybciutko i było
    wszystko okey. Dzisiaj dostaje maila, że komórka jest niesprawna i prosi o
    zwrot kasy. Nie mam sprawy oddam mu pieniądze, ale jeżeli dostana taką samą
    komórkę, w takim samym stanie.A domyślam się żę nie jest to ta sama
    komórka, albo została uszkodzona. Zaznacze że na allegro mam około 60
    pozytywów, jakies 3 negatywy nie z mojej winy. Gościu straszy mnie sprawą
    cywilną i wogóle. Co mam zrobić?

  • 2. Data: 2003-05-01 21:59:39
    Temat: Re: naciagacze i allegro
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToRNi" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Co mam zrobić?

    Na poczatek przestan smiecic.

    Karol

  • 3. Data: 2003-05-01 22:01:39
    Od: "Freddi" <f...@m...pl>

    coz , znalazlem tylko 1 pozytyw dla Torni

  • 4. Data: 2003-05-02 07:51:57
    Od: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>

> [...]
    > wszystko okey. Dzisiaj dostaje maila, że komórka jest niesprawna i prosi o
    > zwrot kasy. Nie mam sprawy oddam mu pieniądze, ale jeżeli dostana taką

    Napisz mu, że jeśli reklamuje towar po tak długim czasie to wykrył usterkę
    która powstała na skutek użytkowania przez niego telefonu. Ja bym mu
    pieniędzy nie zwrócił.

> [...]
    > komórka, albo została uszkodzona. Zaznacze że na allegro mam około 60
    > pozytywów, jakies 3 negatywy nie z mojej winy. Gościu straszy mnie sprawą

    Jeśli już chcesz mu koniecznie zwrócić kasę to niech Ci najpierw wyśle tą
    komórkę. Spisałeś sobie numer IMEI telefonu? Jeśli tak to po nim poznasz czy
    to Twoja czy nie. A gościu zanim Ci ją odeśle niech wyśle pocztą ten numer
    (byś miał dowód, że nic z tym nie kombinuje). Jeśli numer nie będzie się
    zgadzał to znaczy, że chce CI jakiś złom odesłać.

    Aha, zapomniałem. Jaki komentarz Ci wystawił za tą transakcję ?

    Pozdrawiam

    g a v r o n

  • 5. Data: 2003-05-02 20:09:50
    Od: "ToRNi" <t...@i...pl>

  • 6. Data: 2003-05-02 20:11:08
    Od: "ToRNi" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ToRNi" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Na poczatek przestan smiecic.
    >
    > Karol
    przepraszam daty mi się w komputerze poprzestawiały, sorka

  • 7. Data: 2003-05-02 20:15:56
    Od: "ToRNi" <t...@i...pl>

> [...]
    > zgadzał to znaczy, że chce CI jakiś złom odesłać.
    >
    > Aha, zapomniałem. Jaki komentarz Ci wystawił za tą transakcję ?
    nie
    nie mam numeru IMEI :( nie przyszlomi do glowy, wszystkie dokumenty poszły
    tez z paczką
    Czy może mi narobić syfu?