  • 1. Data: 2003-05-01 22:13:09
    Temat: Developer na rynku poznańskim
    Od: Yano <y...@s...pl>

    Poszukuję informacji o firmie MAKRAN. Czy ktoś z grupowiczów kupował u
    nich mieszkanie? Firma buduje w oparciu o Krajowy Fundusz Mieszkaniowy.
    Jak u nich wygląda rzetelność i dotrzymywanie terminów?
    To co znalazłem w Internecie to głównie informacje przedstawiające firmę
    w pozytywnym świetle, ale może ktos na grupie miał do czynienia z tą firmą.

    Dzięki z góry

    JacekR aka Yano

    --
    "Ale tu nie można płacić kartą" -
    kasjerka w superkarkecie Kaufland w Poznaniu

  • 2. Data: 2003-05-02 00:37:46
    Temat: Re: Developer na rynku poznańskim
    Od: "Wojtek" <s...@p...com.pl>

    Użytkownik "Yano" <y...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To co znalazłem w Internecie to głównie informacje przedstawiające firmę
    > w pozytywnym świetle, ale może ktos na grupie miał do czynienia z tą

    Witam!
    Wybudowali znane mi budynki w Kórniku i w Poznaniu na Sieldkiej.
    Możesz tam pojechać i się popytać
    Wojtek