  • 1. Data: 2006-11-11 13:58:58
    Temat: zakup online i problem..
    Od: "BratPit" <krakus28no_s pam@op.pl>

    Witajcie,
    dokonałem zakupów w sklepie internetowym (perfumy za 350zł) ale nie
    otrzymałem w paczce paragonu co wzbudziło moje podejrzenia co do legalności
    ich pochodzenia i tego czy są oryginalne. Jestem wkurzony bo jak chciałbym
    podróbki to kupiłbym na allegro lub na bazarze a tak nie wiem czy sklep nie
    sprzedał mi podróbki najdrożej w Polsce heh,
    poradźcie proszę co robić,
    brat

  • 2. Data: 2006-11-11 14:19:18
    Temat: Re: zakup online i problem..
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

> [...]
    > jak chciałbym podróbki to kupiłbym na allegro lub na bazarze a tak nie
    > wiem czy sklep nie sprzedał mi podróbki najdrożej w Polsce heh,

    Napisz do użytkownika (sklepu) ze ma ustawowy obowiązek wysłać ci paragon, a
    w wypadku odmowy zgłosisz tę sprawę do jego urzędu skarbowego. Zazwyczaj to
    skutkuje :) tym bardziej że skarbówki wzięły się już jakiś czas temu za
    firmy handlujące w internecie.

  • 3. Data: 2006-11-11 15:11:31
    Od: "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl>

    Użytkownik "BratPit" <krakus28no_s pam@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > legalności ich pochodzenia i tego czy są oryginalne. Jestem wkurzony bo
    > jak chciałbym podróbki to kupiłbym na allegro
    zastanów się co piszesz

    --
    no - to - do - po - czy - ta - nia
    jk

  • 4. Data: 2006-11-11 15:26:17
    Od: "BratPit" <krakus28no_s pam@op.pl>

    nie
    > zastanów się co piszesz

    mam kilka przesłanek do tego by sądzić ze to podróbka (nietrwały zapach,
    szkło buteleczki słabej jakości, brak paragonu) więc co w tym co napisałem
    wzbudza Twoje wątpliwości?
    a że na allegro sa podróbki to chyba nikogo już nie dziwi,
    brat

  • 5. Data: 2006-11-11 15:33:35
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "CiepliX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Napisz do użytkownika (sklepu) ze ma ustawowy obowiązek wysłać ci paragon
    możesz podac tą ustawe?
    wyobraź sobie, że są jeszcze firmy, które nie mają obowiązku posiadania kasy
    fiskalnej
    a tym bardziej można jej uniknąć przy sprzedaży wysyłkowej

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-11-11 15:34:20
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "BratPit" <krakus28no_s pam@op.pl> napisał w wiadomości
    > otrzymałem w paczce paragonu co wzbudziło moje podejrzenia co do legalności
    > ich pochodzenia i tego czy są oryginalne.

    czyli paragon gwarantuje oryginalność?

  • 7. Data: 2006-11-11 15:43:57
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

> [...]
    > jak chciałbym podróbki to kupiłbym na allegro lub na bazarze a tak nie
    > wiem czy sklep nie sprzedał mi podróbki najdrożej w Polsce heh,

    a zapach ci się podoba?? Jeżeli tak, to w czym problem??

    Pozdrawia mPrzemek

  • 8. Data: 2006-11-11 15:57:31
    Od: "BratPit" <krakus28no_s pam@op.pl>

    > czyli paragon gwarantuje oryginalność?
    oczywiście że nie ale sądziłem ze mają obowiązek dać paragon, tym bardziej
    że wcześniej z innych zakupów były to paragony lub faktury ("na nazwisko"),
    brat

  • 9. Data: 2006-11-11 16:31:44
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    gasper napisał(a):
> [...]
    > kasy fiskalnej
    > a tym bardziej można jej uniknąć przy sprzedaży wysyłkowej

    Czepiasz sie ;) Uscisle za CiepliX'a - dowod zakupu... Jego forma to
    sprawa drugorzędna - FV, paragon, rachunek... Na obrot bezfakturowy to
    sie raczej nie łapie.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --
    SoftSYSTEM
    Oprogramowanie dla rolnictwa

  • 10. Data: 2006-11-11 16:50:35
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > oczywiście że nie ale sądziłem ze mają obowiązek dać paragon

    nie mają takiego obowiązku - jeśli nie mają kasy fiskalnej
    jeśli mają kase to mieli obowiązek dać paragon