  • 1. Data: 2006-11-11 09:58:25
    Temat: jakie konsekwencje?
    Od: m...@o...eu

    moją pełnoletnią koleżankę przyłapano w sklepie na kradzieży za
    80 zł., wezwano policję, wystawiono mandat w wysokości 200zł.,
    który zapłaciła , czy czekają ją jeszcze jakieś nieprzyjemności
    z tym związane, np. czy może mieć problemy w poszukiwaniu pracy
    itp., czy zakończy się to na mandacie? jakie mogą być dalsze
    konsekwencje i czy to może się wydać (rodzina nic nie wie)??

  • 2. Data: 2006-11-11 11:33:44
    Temat: Re: jakie konsekwencje?
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    moją pełnoletnią koleżankę przyłapano w sklepie na kradzieży za
    80 zł., wezwano policję, wystawiono mandat w wysokości 200zł.,
    który zapłaciła , czy czekają ją jeszcze jakieś nieprzyjemności

    Nie.

    +inż.lewa+

  • 3. Data: 2006-11-11 12:01:08
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > itp., czy zakończy się to na mandacie? jakie mogą być dalsze
    > konsekwencje i czy to może się wydać (rodzina nic nie wie)??

    Nie wiem co ja jeszcze czeka, ale powinna isc do studia
    tatuazu i poprosic o napis "zlodziejaszek" na czole.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-11-11 14:22:13
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > Nie wiem co ja jeszcze czeka, ale powinna isc do studia
    > tatuazu i poprosic o napis "zlodziejaszek" na czole.

    Albo obciąć sobie w ramach pokuty prawą rękę (albo lewą - jeśli leworęczna).

  • 5. Data: 2006-11-11 15:56:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Mandat kończy postępowanie i nie ma innych dodatkowych atrakcji z tego tytułu.