  • 1. Data: 2006-11-11 08:07:13
    Temat: Definicja ostatniego roku studiów
    Od: "Sebastian" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    W marcu 2007 roku kończę 25 lat i ponieważ pobieram rentę rodzinną mam w związku
    z tym kilka pytań. Przeglądałem google ale niestety nie znalazłem nigdzie pomocy
    na moje pytanie, a mianowicie:
    Co oznacza sformułowanie: ostatni rok studiów?

    Ale po kolei: Jestem na uzupełniających studiach magisterskich, w których nauka
    trwa 3 semestry. Studia rozpocząłem 1 października, więc od połowy lutego 2007
    będę na 2 semestrze tych studiów (zaliczę wszytskie egzaminy z pierwszego
    semestru). Czy to, że koniec nauki przewidziany jest na luty 2008 i pozostaną mi
    jeszcze do końca nauki dwa semestry oznacza, że będę już na ostatnim roku
    studiów? Czy w wypadku, gdy pozostała moja nauka będzie trwała krócej niż rok
    ZUS może odmówić mi dalszego wypłacania renty rodzinnej w marcu? Na co
    ewentualnie mogę powołać się w odwołaniu od decyzji ZUS jeżeli nie przedłużyliby
    mi renty?

    Dziękuje za pomoc pozdrawiam
    Sebastian