  • 1. Data: 2006-11-11 09:26:06
    Temat: Co zrobić?
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam taki problem, sprzedałem samochód jakiś rok temu,
    zgubiłem umowę sprzedazy. Kupujący nie przerejestrował samochodu i jezdzi na
    moich dokumentach.
    Przyszła do mnie do zapłaty rata za ubezpieczenie, którą powinien zapłacić
    kupujący.
    Próby kontaktu z tym człowiekem nie odnoszą rezultatu,
    gdzie mogę to zgłosić?
    a może pojechać i pogłaskać go po głowie czymś ciężkim?
    Jak radzicie?

    Hyde

  • 2. Data: 2006-11-11 11:33:20
    Temat: Re: Co zrobić?
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > a może pojechać i pogłaskać go po głowie czymś ciężkim?
    > Jak radzicie?

    Najpierw pogłaskaj siebie, że do ubezpieczyciela nie zgłosiłeś sprzedaży
    auta. Jako, że nie zgłosiłeś, to skąd on ma wiedzieć, że sprzedałeś auto.

    +inż.lewa+

  • 3. Data: 2006-11-11 12:06:17
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdzie mogę to zgłosić?
    > a może pojechać i pogłaskać go po głowie czymś ciężkim?

    hmmm, skoro od roku jeździ na Twoich dokumentach, to zgłoś to na Policję i
    do wydziału komunikacji.

    Pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2006-11-11 15:20:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    A masz zniżki?

  • 5. Data: 2006-11-12 10:20:42
    Od: "KC" <k...@w...pl>

> [...]
    > gdzie mogę to zgłosić?
    > a może pojechać i pogłaskać go po głowie czymś ciężkim?

    jeżeli nie zgłosiłeś w ZU faktu zbycia pojazdu to do czasu zgoszenia
    solidarnie z nabywcą ponosisz ciężar zapłaty składki.
    A zgłosiłeś przynajmniej sprzedaż auta w wydziale komunikacji?

    KC