  • 11. Data: 2006-11-11 17:12:32
    Temat: Re: zakup online i problem..
    Od: "BratPit" <krakus28no_s pam@op.pl>

    > nie mają takiego obowiązku - jeśli nie mają kasy fiskalnej
    > jeśli mają kase to mieli obowiązek dać paragon
    to będzie nauczka żeby zaznaczać opcję fv jako dowodu zakupu a taka opcja
    byla,
    brat

  • 12. Data: 2006-11-11 17:35:47
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <c...@g...pl> napisal(a):

    > Napisz do użytkownika (sklepu) ze ma ustawowy obowiązek wysłać ci paragon

    Nie ma, przecież może nie mieć kasy fiskalnej. Natomiast powinien
    wysłać dokument potwierdzający sprzedaż.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 13. Data: 2006-11-11 20:54:48
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    BratPit napisał(a):

    > to będzie nauczka żeby zaznaczać opcję fv jako dowodu zakupu a taka opcja

    Po pierwsze o fakture mozesz jeszcze wystapic, masz na to 7 dni od daty
    zakupu. Po drugie, jesli zakupu dokonywales przez Internet, to towar w
    ciagu 10 dni mozesz zwrocic bez podania przyczyny i to Ci oczywiscie
    polecam.

    Jacek

  • 14. Data: 2006-11-11 23:28:16
    Od: "BratPit" <krakus28no_s pam@op.pl>

> [...]
    > zakupu. Po drugie, jesli zakupu dokonywales przez Internet, to towar w
    > ciagu 10 dni mozesz zwrocic bez podania przyczyny i to Ci oczywiscie

    nawet gdy otwarłem opakowanie żeby zobaczyć coś takiego?
    (nierówna powierzchnia szkła, wyraźna wada buteleczki między literami G i O
    a także bąbelki powietrza w szkle, krótka trwałość zapachu - pojadę jutro
    jeszcze do jakiejś normalnej perfumerii żeby porównać to co mają na półce i
    upewnić się jeszcze aby spokojnie w poniedziałek robić aferę)
    http://tinyurl.com/yc9pxy

  • 15. Data: 2006-11-12 22:39:07
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "BratPit" <krakus28no_s pam@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze do jakiejś normalnej perfumerii żeby porównać to co mają na półce i
    > upewnić się jeszcze aby spokojnie w poniedziałek robić aferę)
    najlepiej to zgłoś problem to przedstawiciela producenta na Polske - oni szybko
    powinni zweryfikować Twoje wątpliwości - i w razie czego skutecznie zajmą sie
    sprawą

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2006-11-13 09:41:43
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

> [...]
    > szybko powinni zweryfikować Twoje wątpliwości - i w razie czego skutecznie

    Ale najpierw zwróć towar i zarządaj kasy z powrotem :)

  • 17. Data: 2006-11-13 23:13:42
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Użytkownik "CiepliX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale najpierw zwróć towar i zarządaj kasy z powrotem :)

    Czy to wyzej znaczy, ze ma zarzadzic, zeby zwrocili mu kase,
    czy tez zazadac aby nu ja oddali?

    A tak nawiasem mowiac na fotce jest ewidentna podroba.

    pzdr., Jacek

  • 18. Data: 2006-11-14 19:53:53
    Od: "BratPit" <krakus28no_s pam@op.pl>

    > Czy to wyzej znaczy, ze ma zarzadzic, zeby zwrocili mu kase,
    > czy tez zazadac aby nu ja oddali?
    >
    > A tak nawiasem mowiac na fotce jest ewidentna podroba.

    Czekam na paragon, potem musze znaleźć przedstawiciela tudzież inną
    instytucję która bez wątpienia zidentyfikuje pochodzenie perfum a jeżeli się
    okaże że to podróbka to pewnie wydział przestępczości
    gospodarczej/US/inspekcja handlowa/ inne?
    brat

  • 19. Data: 2006-11-15 09:19:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Nov 2006, CiepliX wrote:

    > Napisz do użytkownika (sklepu) ze ma ustawowy obowiązek wysłać ci paragon,

    wKwestiiFormalnej - bo w kilku postach widziałem że ma "wysłać paragon"
    (lub fakturę).
    IMO przesada.
    Ma obowiązek *wydać* paragon lub f-rę.
    Klient może sobie przyjść i zażądać.
    Ew. może kazać sobie przysłać - jak zapłaci za wysyłkę.
    Przyjętą praktyką jest "darmowe" wysyłanie f-ry (lub paragonu)
    wraz z towarem, obowiązkiem sprzedawcy jest jednak "wystawienie"
    i rzecz jasna wydanie - ale AFAIK nie ma żadnego obowiązku, żeby
    ktoś doplacał do wysyłania "papierów" bo klient sobie przypomniał.
    Niech wyśle umyślnego ;) - a w praktyce zapłaci za znaczek i kopertę
    (za wystawienie f-ry oczywiście opłaty wziąć nie wolno).
    Proszę nie zrozumieć źle mojego posta - idzie o zasadę, nie jest
    tak że klient może wszystkiego ŻĄDAĆ i grozić przy tym US :)

    A tak na logikę - to chyba paragonów najlepiej nie wysyłać.
    Bo jak zginie a klient się uprze że chce f-rę...

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2006-11-16 16:50:42
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
> [...]
    > Przyjętą praktyką jest "darmowe" wysyłanie f-ry (lub paragonu)
    > wraz z towarem, obowiązkiem sprzedawcy jest jednak "wystawienie"

    wydanie czy wystawienie? bo raz tak, raz tak, a to trochę co innego

    KG