  • 71. Data: 2023-08-14 12:22:41
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Aug 2023 12:05:37 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > raczej już aniołków nie kradną, ale facet jeszcze bardziej się nakręcił
    > i zaczął sugerować, ze w takim razie to ich dzieci. Zaczęliśmy
    > sprawdzać, czy zawiadamiający po prostu nie jest psychiczny, czy nie ma
    > cięższego okresu w życiu itd. Po dwóch godzinach przyszła inna osoba i
    > powiadomiła, że jakiś złodziej ukradł krzyż, tablicę i figurkę aniołka z
    > grobu lokalnego patrioty i dopiero wówczas zaczęto szukać złodzieja.
    > Akurat się udało i odzyskano te przedmioty. Sprawcą okazał się lokalny
    > złodziej cmentarny, który chciał to na złom opchnąć. Z UB mający raczej

    A moze wystarczyło sie spytac "jakiego aniołka", zamiast drążyc sprawę
    UB?

    UB zlikwidowano dawno temu, ale SB-cy są wśród was :-P

    A teraz to chyba jakies nowe pokolenie, pewnie dzieci ...

    J.

  • 72. Data: 2023-08-14 12:23:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 12:17, Shrek pisze:
    > Sam pisałes- zgubionego dowodu, świadka, nagrania z innej kamery.

    Jak Ty wybiórczo mnie czytasz. Ale niekoniecznie trzeba di tego
    oględziny robić. Czasem notatka wystarczy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 73. Data: 2023-08-14 12:27:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo zbiera się wszelkie możliwe informacje.

    To by wypadało nagranie przejrzeć.

    > Bo ona nie wiedziała, z kim ma do czynienia. Informacja była
    > przeznaczona dla normalnych ludzi, którzy jak będą potrzebowali
    > zadzwonić do jednostki policji, to sobie wezmą numer z internetu i nie
    > będą się zastanawiali, do której kabiny kabel ten wiedzie. Skoro go
    > podano publicznie, to logicznym większości się wydaje, by dzwonić na ten
    > numer.

    To dlaczego powiedziała źle?

    > Dzielnicowi mają telefony komórkowe i wyszukuje się je przez tę samą
    > aplikację. A Ty i tak rozważasz realnie dzwonienie za nim do Żabki.

    Mój akurat nie odbiera.

    > Nie to, by miało to znaczenie dla sprawy, ale chciałbym pojąć meandry
    > Twych myśli. Czemu uważasz, ze zawodowcy podjeżdżają od strony
    > zamkniętego końca ulicy, a amatorzy od strony otwartego?

    Dlatego że to wymaga myślenia. Chlorów spod monopola o to nie podejrzewam.

    > Albowiem, jak ich poinformowałeś, że motocykla i sprawców już nie ma, to
    > ten przyjazd na miejsce miał ograniczony sens.

    To po co na początku chcieli, ale potem zrezygnowali bo wszyscy poszli
    do domu?

    > przedmiotu interwencji nic nie zrobi poza notatką, zaś kryminalni nie
    > jadą, bo już była Policja.

    Przecież i tak nie przyjechali.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 74. Data: 2023-08-14 12:29:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Aug 2023 11:53:36 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tylko na ulicy w mieście, to znalezienie tam dowodu niewiele zmienia, a
    > i średni dowód stanowi, chyba, że na monitoringu widać, jak sprawcy
    > portfel wypada.

    Niewiele stanowi, ale mozna sprawdzic czy i kiedy zgłosił zgubienie,
    pojechac oddac, przy okazji patrząc, czy gdzies motor nie stoi :-P

    > Faktycznie. Już się pogubiłem w tych wątkach. Ale skoro poszedł sam na
    > Policję, to skąd jego żal, ze wcześniej nie przyjechali?

    Mowili, ze przyjadą, a nie przyjechali. Juz po zgłoszeniu.

    > Można, ale w niedzielę po południu to głupi pomysł. W większości
    > wypadków dostęp do historii nagrań ma uprawniona osoba, której w
    > niedzielę bym nie oczekiwał.

    Jak juz jest jakis ochroniarz, to pewnie cały czas. Mozna przynajmniej
    ustalic tę odpowiedzialną osobę.

    A jak prywatna kamera, to w poniedzialek rano osoba bedzie w pracy ...

    > O wiele łatwiej przyjść, jak osoby te są.
    > Wówczas paczysz na poprzedni monitoring o której gość zszedł z kadru, a
    > na kolejnym szukasz w tym momencie z poprawką na różnice w czasie
    > ustawienia monitoringu. Zabezpieczasz ten fragmencik interesujący i
    > idziesz dalej.

    No to czekamy na informacje, czy dziś ktos przyszedł popatrzec.

    No chyba, ze nie ma po co - przeciez Shrek wszystko przyniósl ...

    J.

  • 75. Data: 2023-08-14 12:31:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Aug 2023 11:48:18 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Istnieje realna możliwość, ze policjant nie będzie wiedział, że to o
    > Shreka chodzi i będzie go traktował jako normalnego.

    Ale o sfingowanie kradziezy, to chyba kazdego podejrzewacie, skoro
    instrukcja nakazuje wypytywać?

    J.

  • 76. Data: 2023-08-14 12:31:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Aug 2023 11:46:27 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > W złym tez nie powinni.

    Zawsze mozna zamienic stan na zły..

    J.

  • 77. Data: 2023-08-14 12:32:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Właściciele monitoringów są różni. Jeden sprawdzi i zabezpieczy na
    > telefon, inny domaga się pisma od Prokuratora.

    Leżą nagrane i czekają.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2023-08-14 12:33:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak Ty wybiórczo mnie czytasz. Ale niekoniecznie trzeba di tego
    > oględziny robić. Czasem notatka wystarczy.

    Jak to bez sprawdzenia sprawdzić?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2023-08-14 13:23:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 12:33, Shrek pisze:
    > Jak to bez sprawdzenia sprawdzić?
    Szklana kula, fusy od kawę, wahadełko. :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 80. Data: 2023-08-14 13:27:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 12:19, Shrek pisze:
    > NIe wcześniej tylko potem. Mówili żeby poczekał to podjedziemy z ekipą a
    > potem poszli do domu bo niemal dwie godziny ustalali jak dojechałem do
    > domu.

    Jednostka pracuje całodobowo, więc zakończenie zmiany przez jednego
    policjanta na pewno nie jest powodem do tego, że nikt na miejsce nie
    pojechał. Może wygłaszałeś swoje mądrości i uznali, ze bezpieczniej
    będzie samemu jechać, a Ty posiedź na ławeczce w jednostce, byś
    przypadkowo tam nie wrócił. Ale to mój domysł.>

    Może.

    --
    (~) Robert Tomasik