    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajebali mi motór
    Date: Wed, 16 Aug 2023 20:39:11 +0200

    > Może byli, tylko chcieli uniknąć kontaktu z nim.

    I ja się wcale nie dziwię.
    Nie bez powodu unikacie kontaktów z ludźmi inteligentniejszymi od was.
    Stwarzają wam same problemy, znają przynajmniej podstawy prawa, często
    też znają swoje prawa, filozofują, nie boją się z wami dyskutować,
    używają argumentów, wytykają wam oczywiste absurdy, a najgorsze, że
    domagają się od was pracy, za którą wam płacą (co najwyraźniej boli was
    najbardziej).
    I trudno ich spławić jakimiś z dupy wziętymi teoriami o żulach -
    geniuszach zbrodni, którzy uknuli taką intrygę ze starym motocyklem, że
    o panie! sprawa tak zagmatwana, że niewiele da się zrobić i po chuj coś
    sprawdzać, bo panie, to już dawno na części rozebrane, a te zapijaczone
    żule, z mózgami wypłukiwanymi od lat alkoholem, to na bank mają już tak
    obmyślone alibi, że mucha nie siada. To po co się spieszyć, skoro i tak
    się umorzy...

    > Popatrz, co On tu
    > wypisuje.

    Lepiej popatrz co ty tutaj wypisujesz.

    > Jak takie same mądrości tam wygłaszał, to policjanci
    > niespecjalnie byli zainteresowani w kontakcie z nim.

    I dokładnie z tego samego powodu obywatele niespecjalnie są
    zainteresowani kontaktami z kulsonami.
    Również dzięki mądrościom (a po twojemu: mądrością), które tu wypisujesz.

    > Przyjechali,
    > zrobili, to co do nich należy i pojechali.

    Twoja wiara w to jest ujmująca, ale twoja wiarygodność, po tym co tu
    wypisujesz, jakoś mnie nie przekonuje.

    Z tego co Shrek napisał zrozumiałem, że ani nie przyjechali, ani nie
    zrobili.
    Nie mam żadnych wątpliwości co do tego, który z was się myli.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr