  • 1. Data: 2004-03-31 16:25:47
    Temat: wymiana dowodu
    Od: "Agnieszka" <a...@w...pl>

    Do kiedy należy wymienić stary dowód osobisty na nowy?
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-03-31 17:32:28
    Temat: Re: wymiana dowodu
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Do kiedy należy wymienić stary dowód osobisty na nowy?
    > Agnieszka

    z tego co slyszalem ostatnio ... nie musisz, jako ze stary dopwod nie ma
    daty waznosci, jest wazny w niekonczonosc. Ze ktos ustalil daty to nei
    znaczy ze tworza one obowiazek. W praktyce wiec, nowy dowod trzeba sobei
    zrobic kiedy dane sie zmienia, dowod ulegnei zniszczenbiu lub zaginieciu,
    fotografia sie zdeaktualizuje, itd...

  • 3. Data: 2004-03-31 17:43:48
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    > Do kiedy należy wymienić stary dowód osobisty na nowy?
    > Agnieszka

    zalezy od daty wydania starego

    -----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 4. Data: 2004-03-31 19:06:45
    Od: "Agnieszka" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Wildcat" <w...@s...com> napisał w wiadomości

    > zalezy od daty wydania starego
    >
    > -----------------
    > Pozdrawiam,
    > Wildcat

    dowod zostal wydany w 1991 roku

  • 5. Data: 2004-03-31 22:02:39
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Agnieszka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > z tego co slyszalem ostatnio ... nie musisz, jako ze stary dopwod nie ma
    > daty waznosci, jest wazny w niekonczonosc.

    Wydaje mnie się, ze w starej ustawie o dowodach osobistych był zapis, ze
    dowód jest ważny 10 lat od daty wydania. Oczywiście nikły procent obywateli
    wymieniał dowody co 10 lat i mało kto, nawet organy władzy nie przestrzegały
    tego i nie robiły z tego powodu problemów, jesli ktoś dokonywał czynności
    prawnych z nieważnym dowodem osobistym z mocy ustawy.

  • 6. Data: 2004-04-01 09:22:43
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Agnieszka wrote:

    > Użytkownik "Wildcat" <w...@s...com> napisał w wiadomości

    > dowod zostal wydany w 1991 roku

    to masz "mnustwo" czasu.

    Na pewno do konca przyszlego roku bezie jeszcze dobry...

    Boguslaw