  • 1. Data: 2004-03-31 16:17:48
    Temat: Oswiadczenie majatkowe
    Od: "nadir" <r...@p...fm>

    Witam.

    Moja zona jest urzednikiem panstwowym i musi zlozyc oswiadczenie majatkowe,
    to tego oswiadczenia ma dolaczyc tez kserokopie zeznania o wysokosci
    dochodow w roku podatkowym.
    Chcieli bysmy sie rozliczyc razem ale wtedy w PIT-37 jasno na bialym beda
    wyszczegolnione tez moje dochody, a tego chcialbym uniknac z dwoch powodow:
    Po pierwsze moge sobie nie zyczyc aby takie informacje krazyly gdzies tam po
    roznych biurkach/instytucjach.
    Po drugie w mojej firmie wszyscy pracownicy zlozyli oswiadczenia o
    zachowaniu roznych tam tajemic i miedzy innymi tajemnicy dochodow.
    I teraz pytanie: Co zrobic zeby moje dochody nie pojawily sie w tym
    oswiadczeniu, czy pozostaje nam sie rozliczac tylko osobno (tzn: osobne
    PITy-37).
    Moze ktos ma namiary na przepisy to regulujace.

    Pozdrawiam.
    Nadir.