  • 1. Data: 2002-04-24 16:50:44
    Temat: unikanie odpowiedzialnosci karnej
    Od: "bula" <b...@p...onet.pl>

    witam
    czy moze mi ktos napisac jak mozna unikac odpowiedzialnosci karnej?
    mam taka smieszna prace do napisania i nie wiem jak sie za to wziac

    bula

  • 2. Data: 2002-04-24 19:49:35
    Temat: Re: unikanie odpowiedzialnosci karnej
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Wed, 24 Apr 2002, bula wrote:

    > witam
    > czy moze mi ktos napisac jak mozna unikac odpowiedzialnosci karnej?

    W sensie wyłączenia tejże odpowiedzialności? Wiek, niepoczytalność,
    znikoma szkodliwość społeczna, obrona konieczna, stan wyższej konieczności
    itp.

    > mam taka smieszna prace do napisania i nie wiem jak sie za to wziac

    Od przeczytania części ogólnej KK?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-24 20:18:13
    Od: "bula" <b...@p...onet.pl>

    a nie wiesz czy mozna to gdzies w necie znalezc?

    bula
    st...