    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 12 Oct 2015 13:17:04 -0700 (PDT)
    Subject: Re: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    From: t...@c...pl

    W dniu poniedziałek, 12 października 2015 20:14:42 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    internet, skutkiem czego utraciłem wieloletni numer telefonu.
> [...]
    > druty wiszą i telefon działa, a nowy właściciel wynajmuje lokal w tym
    > samym budynku i nawet nie trzeba by aparatu przełączać.
    > Podejrzewam, że wyczuli, że będzie niższy abonament i to im przeszkadzało.
    > Napisałem więc od razu do samego prezesa i jakoś się potem dało numer
    > przepisać.
    > Napisałem mu, żeby skreślił pierwszą część zdania w misji Orangutana,
    > które brzmi: "Celem Orange Polska jest zapewnienie najwyższej
    > satysfakcji klientom i atrakcyjnego zysku akcjonariuszom", bo jak widać
    > chodzi tu o wydojenie polskiego abonenta i atrakcyjny zysk francuskiego
    557.html
    > Jacek

    Dziękuję za odpowiedź, jednak to nie z Orange jest problem...
    Numer przeniosłem kiedyś z TP do T-Mobile kiedy jeszcze było Erą. Niedawno w wyniku
    swojego błędu T-Mobile rozwiązało za mną umowę a numer wrócił do sieci macierzystej
    czyli do Orange do puli wolnych numerów. Z T-Mobile miałem umowę na czas nieokreślony
    i numer chciałem przenieść na voipa. Teraz żeby odzyskać numer z umową na czas
    nieokreślony muszę podpisać umowę z Orange na czas nieokreślony (369 zł chyba) + coś
    koło 69 zł na jeden abonament zanim numer uda się zabrać z Orange. Pytanie moje czy
    jeśli się zdecyduję wyłożyć taką monetę to czy uda się na drodze sądowej uzyskac
    zwrot tej kwoty od T-Mobile.