  • 11. Data: 2015-10-14 19:53:19
    Temat: Re: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    Od: t...@c...pl

    W dniu środa, 14 października 2015 18:30:32 UTC+2 użytkownik Danusia napisał:
    > Użytkownik <t...@c...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > kiedyś miałem stacjonarny na nadajnikach Ery, miałem wtedy podobny problem,
    poszerzyli mi wtedy zasięg, tak że korzystałem z wielu nadajników i było ok, może
    spróbuj poprosić niech Ci zwiększą strefę
    > --------------
    > No a piszesz (dwa newsy wyżej):
    > "działał na drutach, do czasu kiedy T-Mobile nie rozwiązało ze mną omyłkowo umowy"
    > jak działał na nadajnikach Ery to nie na drutach i niemożliwe jest przejście z
    nadajników na druty (odwrotnie tak bez żadnych problemów).

    > ---
    z nadajników na druty był kiedyś przenoszony (w Erze był na nadajnikach, poszedł na
    kable w TP), ale możliwe to pewnie było dlatego że to numer z puli TP był

  • 12. Data: 2015-10-14 22:24:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-14 o 13:24, ????? pisze:
> [...]
    > Chetnie przniosę na jakąś sieć działającą na nadajnikach Orange/T-Mobile
    > (doskonała moc sygnału, blisko stoi maszt).

    Wybrałem pleja do wszystkich swoich numerów bo poza miastem korzysta z
    nadajników innych sieci. Mogę sobie wybierać której sieci używać.
    Na wioskach nie jest tak pięknie z zasięgiem nawet w XXI wieku.
    Nie jest idealnie bo czasem ustawienie na automat próbuje na siłę
    połączyć ze słabym sygnałem Pleja. Trzeba o tym pamiętać.
    Dodatkowo w formule rodzinnej mam 10 Giga netu też na roamingu a nie
    tylko nadajnikach pleja.

    Przeniosłem też stacjonarny i płacę teraz 1 zł/mies. za odbieranie rozmów.
    Telefon działa jak gsm ale ma numer stacjonarny i działa nie tylko w
    lokalizacji czy tam strefie. Taki bonus gratis :-)