    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 14 Oct 2015 10:38:14 -0700 (PDT)
    Subject: Re: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    From: t...@c...pl

    W dniu środa, 14 października 2015 18:30:32 UTC+2 użytkownik Danusia napisał:
    > Użytkownik <t...@c...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > kiedyś miałem stacjonarny na nadajnikach Ery, miałem wtedy podobny problem,
    poszerzyli mi wtedy zasięg, tak że korzystałem z wielu nadajników i było ok, może
    spróbuj poprosić niech Ci zwiększą strefę
    > No a piszesz (dwa newsy wyżej):
    > "działał na drutach, do czasu kiedy T-Mobile nie rozwiązało ze mną omyłkowo umowy"
    > jak działał na nadajnikach Ery to nie na drutach i niemożliwe jest przejście z
    nadajników na druty (odwrotnie tak bez żadnych problemów).

    > ---
    antywirusowe Avast.

    bo kiedyś działał na nadajnikach Ery (do 2011 roku), później był znów na kablu w TP z
    potrzeby powrotu na kabel żeby mieć internet, później był w T-Mobile na kablach TP do
    chwili aż omyłkowo T-Mobile nie rozwiązało umowy