  • 1. Data: 2018-01-11 11:23:45
    Temat: ustawiony przetarg
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Na to wygląda. Znajoma ma działalność i dostała email od straży
    granicznej o "wszczęciu postępowania na wykonanie dokumentacji..." co
    dotyczy "postępowania przetargowego nr...", choć oczywiście nigdy nawet o
    tym przetargu nie słyszała. Autentyk: email, dane, nazwisko, skan
    dokumentu - to na pewno SG. No i taki przetarg istnieje.
    Podejrzewam, że nic jej nie grozi, zwłaszcza wygranie przetargu, ale co
    można z tym fantem zrobić? W sensie jak zepsuć temu, kto wykorzystał jej
    dane(a być może podrobił podpis składając ofertę) zabawę? De facto jest
    teraz słupem i lepiej się nie przyzwyczajać do takich sytuacji. Napisała
    tylko emaila na wskazany adres SG z informacją, że nic nie wie i że nie
    brała udziału w tym przetargu.
    Są jakieś paragrafy na to?

  • 2. Data: 2018-01-11 11:25:44
    Temat: Re: ustawiony przetarg
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-11 o 11:23, pueblo pisze:
> [...]
    > teraz słupem i lepiej się nie przyzwyczajać do takich sytuacji. Napisała
    > tylko emaila na wskazany adres SG z informacją, że nic nie wie i że nie

    Pokaż skan tego pisma, bo z opisu niewiele wynika.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-01-11 11:41:36
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Liwiusz, 11 sty 2018 w news:p37e38$fj3$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Pokaż skan tego pisma, bo z opisu niewiele wynika.

    Ocenzurowałem

    https://dl.dropboxusercontent.com/s/b3t6ysbsh3cvocp/
    przetarg.jpg?dl=0

  • 4. Data: 2018-01-11 11:54:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    pueblo <n...@n...pl> pisze:
> [...]
    > teraz słupem i lepiej się nie przyzwyczajać do takich sytuacji. Napisała
    > tylko emaila na wskazany adres SG z informacją, że nic nie wie i że nie

    Wykluczyłeś możliwość że to emailowy scam? [naciąganie]
    1. Eamil naprawdę wyszedł z serwerów straży granicznej?
    [ Nagłówki "Received:" ]
    2. Padła wzmianka od jakiś opłatach?

    Nawet bez opłat to może być sprawdzanie poprawności danych uzyskanych
    "w inny sposób".

    Ustawione przetargi w przyrodzie RP3 mają się dobrze ale możliwość
    emailowego przekrętu/naciągactwa *bezpieczniej* jest wykluczyć/zbadać
    jako pierwszą.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2018-01-11 11:56:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-11 o 11:41, pueblo pisze:
    > Witaj Liwiusz, 11 sty 2018 w news:p37e38$fj3$1@node2.news.atman.pl

    > Ocenzurowałem
    >
    > https://dl.dropboxusercontent.com/s/b3t6ysbsh3cvocp/
    przetarg.jpg?dl=0

    Przeczytaj art. 11b ustawy o PzP i nie truj nam dupy.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2018-01-11 12:05:07
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    11 Jan 2018 10:41:36 GMT, w <5a573f60$0$645$65785112@news.neostrada.pl>, pueblo
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Witaj Liwiusz, 11 sty 2018 w news:p37e38$fj3$1@node2.news.atman.pl

    > Ocenzurowałem
    >
    > https://dl.dropboxusercontent.com/s/b3t6ysbsh3cvocp/
    przetarg.jpg?dl=0

    LOL :)
    Ona dostała zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu.

  • 7. Data: 2018-01-11 12:21:13
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj rg, 11 sty 2018 w
    news:g6he5dho90nebt19jaj2m9pj14mh2rm7j4@4ax.com napisałeś/aś:

    > LOL :)
    > Ona dostała zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu.

    uuuuups, ty to się przynajmniej uśmiałeś, a Liwiusza to aż dupa
    rozbolała...
    Wygląda na to, że wzięli jej dane z łapanki. A mi do głowy nie przyszło,
    co oni jeszcze wszczynają skoro przetarg juz ogłoszony - ale oczywiście
    nie mam to tych tematach pojęcia.

  • 8. Data: 2018-01-11 12:21:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-11, rg <n...@o...pl> wrote:
    > 11 Jan 2018 10:41:36 GMT, w <5a573f60$0$645$65785112@news.neostrada.pl>, pueblo

    przetarg.jpg?dl=0

    > LOL :)
    > Ona dostała zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu.

    No fajne :) ale z drugiej strony, że tym ludziom do łbów nie przejdzie
    aby napisac takie pismo z elementami ludzkiego języka, to też jest
    symptomatyczne.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2018-01-11 12:25:28
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 11 Jan 2018 11:21:21 GMT, w <RMH5C.856126$qm1.102839@fx08.ams1>, Marcin
    Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

    > No fajne :) ale z drugiej strony, że tym ludziom do łbów nie przejdzie
    > aby napisac takie pismo z elementami ludzkiego języka, to też jest
    > symptomatyczne.

    Ano.
    Gdy po raz pierwszy dostałem takie pismo też zdziwiłem się za co mnie ścigają.

  • 10. Data: 2018-01-11 12:56:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 stycznia 2018 11:56:59 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    https://dl.dropboxusercontent.com/s/b3t6ysbsh3cvocp/
    przetarg.jpg?dl=0

    > Przeczytaj art. 11b ustawy o PzP i nie truj nam dupy.

    Czy jakieś przepisy nakazują wysyłać to w takiej formie bełkotu prawnego?
    Nie można wysłać po prostu "zaproszenie do udziału w przetargu"?