  • 21. Data: 2018-01-12 22:07:04
    Temat: Re: ustawiony przetarg
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-01-11 12:21, Marcin Debowski wrote:
    >>> https://dl.dropboxusercontent.com/s/b3t6ysbsh3cvocp/
    przetarg.jpg?dl=0

    > No fajne :) ale z drugiej strony, że tym ludziom do łbów nie przejdzie
    > aby napisac takie pismo z elementami ludzkiego języka, to też jest
    > symptomatyczne.

    Uzywanie ludzkiego jezyka przez urzedy nie powinno byc fakultatywne! ;)

    Ostatnio dostalem cos w stylu wezwania, dobre kilkanascie zdan nie
    mieszczacych sie na jednej stronie a4 ktore w sumie nie niosly
    informacji bardziej skomplikowanej niz "przyjedz pan" plus czas i miejsce

    no ale miedzy kawami trzeba robic czasem dluzsze przerwy na prace bo
    inaczej serducho nie wyrobi

  • 22. Data: 2018-01-14 05:22:11
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 1/11/2018 10:52 AM, Robert Tomasik wrote:

    > Kurcze, teraz zauważyłem. Czyli zamiast wysłać emailem treść do
    > odbiorców, to oni tam:
    >
    > 1) Napisali w jakim edytorze pismo i go zeskanowali.
    > 2) Ktoś to podpisał i zadziennikował.
    > 3) Zeskanowali treść do komputera.
    > 4) Każdy email osobno wysłali.
    >
    > Kurcze, normalnie bym nie wpadł na coś takiego.

    Siedzą dwie studentki przy komputerze i odrabaiją zadanie z Excela

    I słyszę taki dialog.
    - Zrobiłaś już to drugie zadanie gdzie trzeba wpisać formuły?
    - tak, zaraz ci wydrukuję.

  • 23. Data: 2018-01-14 05:26:20
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 1/11/2018 11:58 AM, RadoslawF wrote:

    > Się nie chwal.
    > Firma czy instytucja wysyłając jakiekolwiek pismo zachowuje sobie
    > jego kopie.

    Chyba tylko w Polsce i bardziej na wschód.

    Pracuje z wieloma firmami z Europy i USA i nawet umowy na kilka milionów
    nigdy nie widziałem na papierze.

    Nikt sie nawet nie przejmuje podpisami. Wystarczy wstawiony w mailu czy
    wordzie skan podpisu i odesłany z powrotem.
    Czasami nawet to jest zbędne.

  • 24. Data: 2018-01-14 05:27:45
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 1/12/2018 5:47 AM, Olin wrote:

    > Generalnie łatwiej byłoby wydrukować, ale, przy odrobinie samozaparcia,
    > chyba da się zeskanować ekran.

    fotke ajfonem i smsem go.

  • 25. Data: 2018-01-14 10:56:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-14 o 05:26, witek pisze:

    > Chyba tylko w Polsce i bardziej na wschód.

    Rozmawiamy o Polsce a nie USA.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2018-01-14 11:10:57
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Rozmawiamy o Polsce a nie USA.

    Azaliż powiadam wam: w USiech wszyscy co do jednego są uczciwi i nikt
    tam w pierdlu nie siedzi! :-)

    --
    A. Filip

  • 27. Data: 2018-01-14 16:23:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-14 o 11:10, A. Filip pisze:

    > Azaliż powiadam wam: w USiech wszyscy co do jednego są uczciwi i nikt
    > tam w pierdlu nie siedzi! :-)

    No masz, tam nawet umów nie podpisują na papierze tylko wystarczają
    im emaile ze skanami podpisów. :-)

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2018-01-14 16:38:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-14 o 16:23, RadoslawF pisze:

    > No masz, tam nawet umów nie podpisują na papierze tylko wystarczają
    > im emaile ze skanami podpisów.  :-)

    Mówimy o tych samych USiech, gdzie wypłata idzie pocztą w formie
    podpisanego czeku?

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2018-01-14 19:21:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-12 o 12:47, Olin pisze:

    > Generalnie łatwiej byłoby wydrukować, ale, przy odrobinie samozaparcia,
    > chyba da się zeskanować ekran.

    Teraz już nie ma problemu, praktycznie wszędzie są płaskie ekrany, łatwo
    położyć na skanerze czy xero ;)

    Za czasów monitorów kineskopowych było gorzej, bo to i wypukły ekran, i
    duże oraz ciężkie pieroństwo było...

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 30. Data: 2018-01-14 19:46:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    A to już trzeba by się witka spytać, to on napisał:
    "Nikt sie nawet nie przejmuje podpisami".
    Może on zna jakieś inne USA.