  • 1. Data: 2007-04-27 11:20:34
    Temat: uporczywe telefony od marketingu pkt
    Od: czonek <k...@o...pl>

    Nie mogę sobie poradzić z uporczywymi telefonami z marketingu polskich
    książek telefonicznych, ich nachalność wyprowadziła mnie z równowagi
    doszło do telefonicznej pyskówki i się zaczęło i ilość telefonów od nich
    wzrosła, dochodzi do tego, że natychmiast po odłożeniu słuchawki mam
    kolejny, skala zjawiska jest taka że mozna mówic tylko o złośliwiości.
    ja po prostu nie chcę z nmi już rozmawiać. jak sobie o mnie przypomna
    potrafią mi nawet godzine blokować linię, uniemożliwiają mi prowadzenie
    działalności, zajmują czas pracownikom. Przeciez na takie sku ....
    syństwo musi być jakiś sposób. Bardzo prosze o podpowiedź jakie prawa mi
    przysługują i czy im mogę jakimiś sankcjami zagrozić.

  • 2. Data: 2007-04-27 12:43:17
    Temat: Re: uporczywe telefony od marketingu pkt
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 27 kwietnia 2007 13:20
    (autor czonek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f0smcc$r9m$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Nie mogę sobie poradzić z uporczywymi telefonami z marketingu polskich
    > książek telefonicznych,

    Miałem to samo. to przestępcy... atakowali mnie wielokrotnie. Przestali jak
    ich domokrążcę kijem z klatki przegoniłem. Ale byli tak namolni, że jak nie
    chciałem przez telefon, to do prywatnego mieszkania przysłali wymoczka.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.

  • 3. Data: 2007-04-27 12:54:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 27.04.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
> [...]
    > chciałem przez telefon, to do prywatnego mieszkania przysłali wymoczka.

    Do mnie jeszcze nigdy nie dzwonili :) Natomiast mam problem z Eniro, czyli
    PF ;) Nie są aż tak upierdliwi, ale i tak jak mają termin wydania kolejnej
    edycji, to się zdarzają po dwa, trzy telefony dziennie. Ciekawe, dlaczego,
    czyżby nie dzielili firm między handlowców i wszyscy sobie nawzajem
    wyrywają klientów, czy też to może strategia pt. że jak się 10 raz
    zadzwoni, to część dla świętego spokoju kupi? :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2007-04-27 14:15:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 12:54:44 +0000, Samotnik napisał(a):

> [...]
    > sobie nawzajem wyrywają klientów, czy też to może strategia pt. że jak
    > się 10 raz zadzwoni, to część dla świętego spokoju kupi? :)

    To ciekawe. Do mnie regularnie co pół roku o 9 rano dzwoni z PF ta sama
    pani, pyta się czy może już chcę skorzystać, ja mówię że nadal nie, ona
    się pyta czemu, ja tłumaczę, ona nie wierzy, ja uzasadniam, ona proponuje
    inny wariant, ja że owszem, ale za darmo, ona że za darmo to nie, ja że
    to ja poczekam aż będzie za darmo.......

    Wszystko kulturka, grzeczności, rozmowa ociekająca miodem i wzajemnymi
    uprzejmościami przez około pół godziny do godziny.

    Więc wygląda na to że jednak dzielą sobie klientów, i ty przypadłeś
    takiemu który stara się zmęczyć statystyką, a ja trafiłem do takiej która
    próbuje czasem rozmowy.

    p. m.

  • 5. Data: 2007-04-27 14:40:07
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > Wszystko kulturka, grzeczności, rozmowa ociekająca miodem i wzajemnymi
    > uprzejmościami przez około pół godziny do godziny.

    A Wy macie jakiś obowiązek wdawać się z nimi w rozmowy?
    "Nie jestem zainteresowany. Proszę do mnie więcej nie dzownić. Zegnam".
    Pac - słuchawka. Koniec rozmowy.
    W życiu bym sobie nie pozwioliła ukraść godziny na jałową dyskusję.
    Anka

  • 6. Data: 2007-04-27 14:48:18
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 16:40:07 +0200, miranka napisał/napisała:
    > W życiu bym sobie nie pozwioliła ukraść godziny na jałową dyskusję.

    Hmm zwolenniczka krotkiej gry wstepnej ? MSPANC.

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 7. Data: 2007-04-27 15:45:49
    Od: c...@p...onet.pl

    > "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
    > A Wy macie jakiś obowiązek wdawać się z nimi w rozmowy?
    Właśnie taką sytuację dziś miałem:
    > "Nie jestem zainteresowany. Proszę do mnie więcej nie dzownić. Zegnam".
    mimo takich słów drugi i trzeci telefon, że może jednak ja chcę wysłuchac tej
    Pani propozycji, nerwy, pyskówka i prawie trzydzieści telefonów gdy zaraz po
    rozpoznaniu głosu bez słowa odkładałem słuchawkę i potem kilkanaście raz po raz
    głuchych. Nikt mi nie wmówi, że to nie była złośliwość.

  • 8. Data: 2007-04-27 17:45:27
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 27 Apr 2007 14:15:49 +0000 (UTC), mvoicem <m...@g...com>
    wrote:

    >To ciekawe. Do mnie regularnie co pół roku o 9 rano dzwoni z PF ta sama
    >pani, pyta się czy może już chcę skorzystać, ja mówię że nadal nie, ona
    >się pyta czemu, ja tłumaczę, ona nie wierzy, ja uzasadniam,

    blad tkwi w tym "ja uzasadniam" - znaczy jestes byc moze chetny, ale
    nie od konca przekonany, wiec cie trzeba przekonac ;-)
    lepsze sa krotkie, asertywne odpowiedzi i nie dawanie sie wciagniecie
    sie w dyskusje (lub nie daj boze zainteresowanie).

    ja zalatwiam rozmowy kulturalnie, ale mocno odmownie - nie dzwonia
    drugi raz. po calym belkocie marketingowym, na pytanie czy jestem
    zainteresowany zawsze odpowiadam "nie".
    zwykle nastepuje po tym pytanie "a czy moge wiedziec, dlaczego?" moja
    odpowiedz jest rownie krotka: "nie" i zapada taka glucha cisza -
    najczesciej markletingowcy sa sploszeni w tym momencie i nie bardzo
    wiedza co mowic dalej, wiec konczy sie polaczenie a ja mam swiety
    spokoj od takiego kiepskiego marketoida.
    zreszta telefoniczni sa jeszcze do przezycia, najbardziej wurzaja mnie
    z tele2, szczegolnie ze ostatnio nie przedstawiaja sie od razu, z
    jakiej sa firmy tylko cos belkocza o rachunkach. zanim zakontakuje co
    to za firma, marketoidka (jakos trafiaja mi sie kobiety) zdazy
    wygenerowac caly szereg zdan, i pozniej sa zaskoczone krotka
    odpowiedzia "nie".
    jedna taka az takie miala problemy ze sluchem i/lub zrozumieniem slowa
    "nie", ze musialem ostrzec, ze trzecia odpowiedz odmowna bedzie
    znacznie dluzsza i bedzie sie skladala glownie z szemranej
    polszczyzny...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 9. Data: 2007-04-27 17:51:36
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    <c...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    po raz
    > głuchych. Nikt mi nie wmówi, że to nie była złośliwość.

    Oczywiście, że była. Pewnie wkrótce im się znudzi. Ale ja bym spytała, czy
    naprawdę wyobrażają sobie, że kupię usługę od firmy, która nie szanuje woli
    swoich potencjalnych klientów.
    Krok drugi: ustalić ich zleceniodawców i zadzwonić na skargę grożąc policją
    i ogólnym trzęsieniem ziemii za nękanie telefonami.

    Swoją drogą, ciekawe, że spece od marketingu nadal uważają, że stopień
    skuteczności ich działan jest wprost proporcjonalny do stopnia nachalności.
    Ja mam wrażenie, że jest dokładnie odwrotnie. Zauważacie w ogóle np. treści
    pop-upów, czy tylko (jak ja) szukacie X'a, żeby je wyłączyć? ;))

    Anka

  • 10. Data: 2007-04-27 20:03:57
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 27 kwietnia 2007 16:15
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@g...com>):

> [...]
    > inny wariant, ja że owszem, ale za darmo, ona że za darmo to nie, ja że
    > to ja poczekam aż będzie za darmo.......

    No i po co gadasz? Potem dzwonią... PF na szczęście zrezygnowała jak
    powiedziałem że nie chcę i już.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.