    From: "miranka" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uporczywe telefony od marketingu pkt
    Date: Fri, 27 Apr 2007 19:51:36 +0200

    <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:0bf6.00000009.46321aac@newsgate.onet.pl...

    > Właśnie taką sytuację dziś miałem:
    > mimo takich słów drugi i trzeci telefon, że może jednak ja chcę wysłuchac
    tej
    > Pani propozycji, nerwy, pyskówka i prawie trzydzieści telefonów gdy zaraz
    po
    > rozpoznaniu głosu bez słowa odkładałem słuchawkę i potem kilkanaście raz
    po raz
    > głuchych. Nikt mi nie wmówi, że to nie była złośliwość.

    Oczywiście, że była. Pewnie wkrótce im się znudzi. Ale ja bym spytała, czy
    naprawdę wyobrażają sobie, że kupię usługę od firmy, która nie szanuje woli
    swoich potencjalnych klientów.
    Krok drugi: ustalić ich zleceniodawców i zadzwonić na skargę grożąc policją
    i ogólnym trzęsieniem ziemii za nękanie telefonami.

    Swoją drogą, ciekawe, że spece od marketingu nadal uważają, że stopień
    skuteczności ich działan jest wprost proporcjonalny do stopnia nachalności.
    Ja mam wrażenie, że jest dokładnie odwrotnie. Zauważacie w ogóle np. treści
    pop-upów, czy tylko (jak ja) szukacie X'a, żeby je wyłączyć? ;))

    Anka