  • 1. Data: 2007-04-26 18:03:40
    Temat: Druki RMUA za 1999 rok i brak składek ZUS na koncie
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Przeglądam listy z ZUS w których ZUS zeznaje, jakie to składki i od kogo mi
    wpłynęły. Za rok 1999 jest "dziura".
    Pracodawca w styczniu 2000 otrzymał z ZUS zaświadczenie o nie zaleganiu z
    płatnościami ZUS. O co w tym wszystkim chodzi ? Czy zamieszana jest w to
    firma PROKOM ?

    --
    Załączam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 2. Data: 2007-04-26 18:25:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...SKASUJ-TO.pl> w

    > Przeglądam listy z ZUS w których ZUS zeznaje, jakie to składki i od kogo mi
    > wpłynęły. Za rok 1999 jest "dziura".

    Oni tak mają, kiedyś przebrną...

    > Pracodawca w styczniu 2000 otrzymał z ZUS zaświadczenie o nie zaleganiu z
    > płatnościami ZUS. O co w tym wszystkim chodzi ?

    Otrzymał bo wg wiedzy ZUS w styczniu 2000 nie zalegał, co nie znaczy, że ta
    wiedza w 2009 będzie taka sama, jak również, że pracodawca nie zapłacił
    należnych składek.

    > Czy zamieszana jest w to firma PROKOM ?

    A nie? :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2007-04-26 18:58:46
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia 26 Apr 2007 18:25:03 GMT, 'Tom N' napisał(a):

    > A nie? :)

    A możliwe że tak.
    Ja na ten przykład mam ładne ich (ZUSowskie) pisma w których stwierdzają że
    (na ów czas /2004/) nie posiadają systemu potrafiącego scalić dwa konta
    jednej osoby ubezpieczonej. i że w bliżej nie określonym czasie system ten
    wdrożą wtedy "zobaczę" swoje składki z `99, `00 - `03
    Więc skoro "system" nie zezwalał na taką operację (i na inne także, vide:
    przeksięgowanie błędnych wpłat na rachunek np. 51) - więc wina tutaj leży
    także po stronie wdrożenia - a to jest chyba jasne kto za tym stoi ;)

    BTW: częściowo widzę że składki spływają ... ale jest dziwna reguła że w
    zasadzie rok w rok jest problem z miesiącem .. lutym - chyba tylko z roku
    2007 mam "zaliczoną" składkę z lutego - pozostałych - brak.