  • 1. Data: 2007-04-27 11:25:34
    Temat: OC nieruchomosci
    Od: "krissos" <n...@w...pl>

    Witam,
    mam nastepujacy problem - w styczniu podczas wichur z jednego z budynkow
    nalezacych do Spoldzielni Mieszkaniowej oderwaly sie szklane elementy
    zadaszenia
    i kamienie. W wyniku tego zostal uszkodzony moj samochod (rozbita szyba
    boczna).
    Szkode zglosilem u ubezpieczyciela zarzadcy nieruchomosci - w UNIQA.
    Przedstawilem fakture za wymiane szyby.
    Przedwczoraj otrzymalem odmowe odszkodowania na podstawie art 434 KC.
    Mam do Was pytanie - co moge w tej chwili zrobic aby otrzymac rekompensate
    szkody?

    Z gory dziekuje