eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouporczywe telefony od marketingu pkt › Re: uporczywe telefony od marketingu pkt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uporczywe telefony od marketingu pkt
    Date: Fri, 27 Apr 2007 14:15:49 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <p...@g...com>
    References: <f0smcc$r9m$1@atlantis.news.tpi.pl> <f0sr55$es4$1@news.onet.pl>
    <s...@l...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: evt163.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1177683349 23211 83.20.217.163 (27 Apr 2007 14:15:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Apr 2007 14:15:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.125 (Potzrebie)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:458980
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 12:54:44 +0000, Samotnik napisał(a):

    > Dnia 27.04.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
    >> W odpowiedzi na pismo z piątek, 27 kwietnia 2007 13:20 (autor czonek
    >> publikowane na pl.soc.prawo,
    >> wasz znak: <f0smcc$r9m$1@atlantis.news.tpi.pl>):
    >>
    >>> Nie mogę sobie poradzić z uporczywymi telefonami z marketingu polskich
    >>> książek telefonicznych,
    >>
    >> Miałem to samo. to przestępcy... atakowali mnie wielokrotnie. Przestali
    >> jak ich domokrążcę kijem z klatki przegoniłem. Ale byli tak namolni, że
    >> jak nie chciałem przez telefon, to do prywatnego mieszkania przysłali
    >> wymoczka.
    >
    > Do mnie jeszcze nigdy nie dzwonili :) Natomiast mam problem z Eniro,
    > czyli PF ;) Nie są aż tak upierdliwi, ale i tak jak mają termin wydania
    > kolejnej edycji, to się zdarzają po dwa, trzy telefony dziennie.
    > Ciekawe, dlaczego, czyżby nie dzielili firm między handlowców i wszyscy
    > sobie nawzajem wyrywają klientów, czy też to może strategia pt. że jak
    > się 10 raz zadzwoni, to część dla świętego spokoju kupi? :)

    To ciekawe. Do mnie regularnie co pół roku o 9 rano dzwoni z PF ta sama
    pani, pyta się czy może już chcę skorzystać, ja mówię że nadal nie, ona
    się pyta czemu, ja tłumaczę, ona nie wierzy, ja uzasadniam, ona proponuje
    inny wariant, ja że owszem, ale za darmo, ona że za darmo to nie, ja że
    to ja poczekam aż będzie za darmo.......

    Wszystko kulturka, grzeczności, rozmowa ociekająca miodem i wzajemnymi
    uprzejmościami przez około pół godziny do godziny.

    Więc wygląda na to że jednak dzielą sobie klientów, i ty przypadłeś
    takiemu który stara się zmęczyć statystyką, a ja trafiłem do takiej która
    próbuje czasem rozmowy.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1