  • 21. Data: 2008-12-31 15:46:44
    Temat: Re: tpsa blokuje adresy IP...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    JarmirD pisze:

    > Ale wiesz, że często przyzwoici dostawcy usług są podpięci do TP?

    A wiesz, że to można sprawdzić?

  • 22. Data: 2008-12-31 15:52:57
    Temat: Re: tpsa blokuje adresy IP [blokada IRC]
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Andrzej Adam Filip wrote:

    > Czy wiesz dlaczego "rozmowy" z TPSA należy koniecznie nagrywać?
    >
    > Jakbym to odsłuchał z nagrania rżałbym jeszcze bardziej :-)
    Żeby było śmieszniej - tepsa najwyraźniej przewidywała jakieś rozwiązanie
    dla neo, ponieważ prefix BEZ_OCHRONY- pozwala zalogować się do usługi, inny
    prefix np. DURNA_TEPSA- już nie. Oczywiście w tym przypadku żaden prefix
    nie ma zastosowania, ponieważ blokady dotyczą całej sieci szkieletowej
    (także dsl i polpak - sprawdziłem) i są wprowadzone bezwzględnie, gdyby
    miał działać prefix, to blokady musiałyby dotyczyć tylko użytkowników neo i
    działać na poziomie pppoe.

    --
    Maciek
    Polska Grupa Freesco

  • 23. Data: 2008-12-31 15:57:16
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:cajf0l3678@ernest.huge.strangled.net...

    > Przecież konsultant nie musi znać wszelkie zagadnienia internetu.

    Podstawą wszelkiej wiedzy jest świadomość czego się nie wie :-)
    Nie musi wiedzieć, ale nie jest od "wprowadzania w błąd".

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Choć dziś Anastazy, pal w piecu dwa razy.

  • 24. Data: 2008-12-31 15:58:32
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Maciek pisze:
> [...]
    > miał działać prefix, to blokady musiałyby dotyczyć tylko użytkowników neo i
    Dobra, my tu gadu-gadu a tepsa się śmieje. Skoro to grupa prawna, to
    może ktoś mądrzejszy by wygenerował ładny tekst z podstawą
    prawną/oparciem w regulaminie tepsy, na podstawie którego byłaby większa
    szansa pozrywania umów na neo/idsl/polpak terminowych, tak co by kar
    umownych nie płacić i udowodnić że zerwanie umowy jest z powodu/winy tepsy?
    Ja to widzę następująco:
    1) pismo (reklamacja?) wzywające do zniesienia blokad, udostępnienia
    pełnego dostępu do internetu zgodnie z regulaminem świadczenia usługi idsl:
    "§ 3 1. W ramach Usługi TP zapewnia:
    1) stały i *nieograniczony* dostęp do sieci Internet w technologii DSL z
    maksymalną prędkością transmisji do / od Abonenta w zależności od
    wybranej przez Abonenta opcji, "
    oraz
    "§ 17 TP ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte
    wykonanie Usługi na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, a w
    przypadkach w nim nie uregulowanych na zasadach określonych w Prawie
    telekomunikacyjnym i Kodeksie cywilnym. "

    Oczywiście zgłoszenie z podanym oczekiwanym czasem rozwiązania problemu
    24h zgodnym z regulaminem tepsianym:
    "§ 28
    1. W ramach serwisu Usługi TP zapewnia gotowość służb technicznych do
    usunięcia awarii od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo
    wolnych od pracy, w godzinach od 8 do 18.
    2. TP zobowiązuje się do usunięcia awarii, w czasie gotowości służb
    technicznych , o których mowa w ust.1, w terminie 24 godzin od momentu,
    w którym TP wykryje awarię lub awaria zostanie zgłoszona przez Abonenta
    na numer 0 800 120 810 lub 9393 lub 9330 "

    2) gdyby problem nie został rozwiązany - to widzę możliwość zerwania
    umowy, ale gdyby reklamacja została odrzucona - co wtedy?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 25. Data: 2008-12-31 16:35:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Podstawą wszelkiej wiedzy jest świadomość czego się nie wie :-)
    > Nie musi wiedzieć, ale nie jest od "wprowadzania w błąd".

    No popatrz. To wszelkie firmy o tym nie niewiedzą. Sam na własnej skórze
    doświadczyłem coś podobnego.
    Dzwonię do banku, że ich strona nie działa, a mi każą czyścić pliki cookie i
    przeinstalować javę. ;)

  • 26. Data: 2008-12-31 16:51:21
    Temat: Re: tpsa blokuje adresy IP [nagrywaj sam!]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> pisze:

> [...]
    > skórze doświadczyłem coś podobnego.
    > Dzwonię do banku, że ich strona nie działa, a mi każą czyścić pliki

    Nagrałeś? :-)

    Jak w USA facet nagrał jak go przez 20 telefonicznej rozmowy minut
    "odwodzili" od rezygnacji z internetu to ci z wysokiego szczebla się
    rzucili niemal panicznie "odcinać" (dla mnie całkowicie nieprzekonywająco)
    i nawet poświęcili *jednego* kozła ofiarnego najniższego szczebla
    kierowniczego po tym jak CNN zrobił z tego newsa :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Konie są ujarzmione przez swoich jeźdźców, jeźdźcy są ujarzmiani

  • 27. Data: 2008-12-31 16:56:26
    Od: JarmirD <r...@q...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A wiesz, że to można sprawdzić?

    I?

  • 28. Data: 2008-12-31 17:05:44
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 31 Dec 2008 12:11:06 +0100, Vasco wrote:

    > Na 0800 102 102 odpowiedzieli mi, ze nalezy login do Neostrady poprzedzic
    > "bezochrony_". Sprobowalem, niestety nie moglem sie z siecia w ogole
    > polaczyc... Zadzialalo dopiero "BEZ_OCHRONY-" (znalezione:
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=11454), ale IRC nadal nie dziala. Jako,
    > ze zmianialem router i byc moze to on mi teraz blokuje, bylbym wdzieczny,
    > gdyby ktos sprawdzil czy z takim zmienionym loginem IRC jednak dziala czy
    > nie.

    Z tego co kojarzę, to zmiana loginu służyła tylko do obejścia blokady
    wybranych portów. Nie mam możliwości sprawdzenia - nie jestem klientem tp
    sa.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 29. Data: 2008-12-31 18:54:24
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    JarmirD wrote:

    > I?

    I wybrać takiego dostawcę, który nie jest podpięty do TP. O ile w danej
    lokalizacji taki istnieje.

    Pozdrawiam, argothiel

  • 30. Data: 2008-12-31 19:19:42
    Od: JarmirD <r...@q...pl>

    argothiel wrote:

    > I wybrać takiego dostawcę, który nie jest podpięty do TP.
    > O ile w danej lokalizacji taki istnieje.

    I o to wszystko się rozbija.

    JaromirD