  • 11. Data: 2008-12-31 12:01:44
    Temat: Re: tpsa blokuje adresy IP...
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Tristan <n...@s...pl> pisze:

    > W odpowiedzi na pismo z środa 31 grudzień 2008 03:28
    > (autor Andrzej Lawa
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <0...@n...lechistan.com>):

    > Utopia. Tepsa jest w zasadzie jedynym w wielu miejscach.

    W kilku jeszcze jest. *Na szczęście* w wielu nie jest.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    W obliczu zagłady twoi żołnierze przetrwają; w obliczu śmiertelnego

  • 12. Data: 2008-12-31 12:07:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    BartekK wrote:

    > No to fajnie. I co teraz z tym zrobić? Oczywiście reklamacja została
    > odrzucona, bo "mają prawo zablokować adresy/dostawców powodujących
    > zagrożenie dla innych użytkowników sieci" wg podanych wcześniej paragrafów.

    Ale ja tam żadnych paragrafow nie widzę. Podstawa prawna musi być
    konkretnym przepisem, nie całą ustawą.

    M.

  • 13. Data: 2008-12-31 12:08:57
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Vasco" <v...@p...fm> wrote in message
    > Jako, ze zmianialem router i byc moze to on mi teraz blokuje, bylbym
    > wdzieczny, gdyby ktos sprawdzil czy z takim zmienionym loginem IRC

    Może szybciej na alt.pl.neostrada.

  • 14. Data: 2008-12-31 12:57:33
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > W kilku jeszcze jest. *Na szczęście* w wielu nie jest.

    Nie chodzi o to że nie można mieć internetu od kogoś innego (są radiówki
    itd, akurat żadnego tkt/energis/gts tu nie ma), ale o to, że w końcu ci
    "mniejsi operatorzy" też są wpięci w szkielet tepsy i blokady tak samo
    działają...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 15. Data: 2008-12-31 13:07:13
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Vasco pisze:
    > Hej,
    >
    > Na 0800 102 102 odpowiedzieli mi, ze nalezy login do Neostrady poprzedzic
    > "bezochrony_". Sprobowalem, niestety nie moglem sie z siecia w ogole
    > polaczyc... Zadzialalo dopiero "BEZ_OCHRONY-" (znalezione:
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=11454), ale IRC nadal nie dziala. Jako,
    > ze zmianialem router i byc moze to on mi teraz blokuje, bylbym wdzieczny,
    > gdyby ktos sprawdzil czy z takim zmienionym loginem IRC jednak dziala czy
    > nie.
    Nie jest to raczej możliwe, by login od neostrady odblokowywał, bo
    blokada jest założona na całą sieć szkieletową - routery mają wpisane te
    adresy na czarną listę "nie kierować ruchu do/z"

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 16. Data: 2008-12-31 14:33:39
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Vasco wrote:

> [...]
    > Jako, ze zmianialem router i byc moze to on mi teraz blokuje, bylbym
    > wdzieczny, gdyby ktos sprawdzil czy z takim zmienionym loginem IRC jednak
    I jesteś pewny, że dziś ci to powiedzieli? Bzdura kompletna. Wymagałoby to
    bowiem ustalania reguł w zależności od loginu, choć akurat nie jest to
    niemożliwe, co jednak w takiej sytuacji mieliby zrobić użytkownicy DSL i
    Polpaka? Żeby nie było, że się wymądrzam - właśnie to sprawdziłem i efektu
    nie ma (zgodnie z moimi przewidywaniami), nie można się połączyć z ircem i
    z podawanym tu www.gimp.org. Zapewne w najbliższym czasie okaże się jeszcze
    jak wiele innych stron zostało zablokowanych.

    PS. Szanownej tepsie na Nowy Rok serdecznie i szczerze życzę wszystkiego
    najgorszego.

    --
    Maciek
    Polska Grupa Freesco

  • 17. Data: 2008-12-31 14:52:54
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    > I jesteś pewny, że dziś ci to powiedzieli? Bzdura kompletna.

    Tak, dzis tuz przed poludniem. Tzn. najpierw konsultantka (po wytlumaczeniu
    co to jest IRC) "konsultowala" sie dwukrotnie z kims innym, a na koncu
    powiedziala mi, ze tak ma byc, bo "mnie chronia" itd. Powiedzialem, ze
    chcialbym w takim razie zlozyc reklamacje, przelaczyla mnie do innego pana
    (nie wiedzial co to IRC), ktory, po minutce konsultacji podal mi ten
    przedrostek.

    > Żeby nie było, że się wymądrzam - właśnie to sprawdziłem i efektu
    > nie ma (zgodnie z moimi przewidywaniami), nie można się połączyć z ircem
    > (...)

    Dziękuje za sprawdzenie, wszelkie zrodla potwierdzaja, ze to nie pomaga.

    Vasco

  • 18. Data: 2008-12-31 15:36:59
    Temat: Re: tpsa blokuje adresy IP [blokada IRC]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Vasco" <v...@p...fm> pisze:

> [...]
    > przedrostek.

    > Dziękuje za sprawdzenie, wszelkie zrodla potwierdzaja, ze to nie pomaga.

    Czy wiesz dlaczego "rozmowy" z TPSA należy koniecznie nagrywać?

    Jakbym to odsłuchał z nagrania rżałbym jeszcze bardziej :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Nawet bogowie zazdroszczą temu,

  • 19. Data: 2008-12-31 15:43:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wiesz dlaczego "rozmowy" z TPSA należy koniecznie nagrywać?
    >
    > Jakbym to odsłuchał z nagrania rżałbym jeszcze bardziej :-)

    Przecież konsultant nie musi znać wszelkie zagadnienia internetu.

  • 20. Data: 2008-12-31 15:45:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BartekK pisze:

    > Nie chodzi o to że nie można mieć internetu od kogoś innego (są radiówki
    > itd, akurat żadnego tkt/energis/gts tu nie ma), ale o to, że w końcu ci
    > "mniejsi operatorzy" też są wpięci w szkielet tepsy

    Nie wszyscy.