  • 1. Data: 2003-11-24 20:44:02
    Temat: służba wojskowa
    Od: "Naveed" <n...@w...pl>

    Witam,
    Powiedzcie mi,czy mozliwe jest,aby powolano do wojska studenta w czasie studiow,
    chociazby ze wzgledu na to ze co semestr zmienia uczelnia, wyrzucaja go z jednej
    szkoly to idzie do drugiej itd. Czy tez po prostu studiowanie powoduje odroczenie
    sluzby wojskowej. Z tego co wyczytalem w ustawie to chyba wynika, ze nie powoluje
    sie poborowych uznanych za zdolnych do tej służby, którzy pobierają naukę w szkole
    wyższej - do czasu, kiedy staną się absolwentami szkół wyższych. Czy mam racje?

    Dzieki za odpowiedz.
    Pozdrawiam,
    Naveed