  • 1. Data: 2003-11-24 21:56:47
    Temat: niesplacona pozyczka
    Od: "Juz troche wkurzony..." <j...@o...pl>

    We wrzesniu 2001 pozyczylem znajomemu 5 tys zl, sporzadzono dwie umowy, podpisal
    sie on, ja, dwoje swiadkow. Pieniadze mialy byc oddane w terminie 6 m-cy, jednak
    nie zostaly oddane do dnia dzisiejszego w calosci, co jakis czas dostaje od
    niego nieznaczna czesc z zapewnieniem, ze "juz juz niedlugo". Mam jednak dosc
    zwodzenia mnie, kiedy wiem, ze na inne rzeczy pieniadze ma. Tu rodzi sie
    pytanie: jak polskie sady rozpatruja tego typu sprawy? Ile to trwa? Jak
    naliczane sa odsetki? Jak udowodnic, ze tyle a tyle mi oddal, czy musze znac
    dokladne terminy? Z gory dziekuje za wszelka pomoc.