  • 1. Data: 2003-11-24 20:26:44
    Temat: Kto winny: Sklep czy Serwis?
    Od: "FrEeMaN" <t...@z...pl>

    Witam

    Mam taki problem:

    Jakieś 2 miesiące temu zaniosłem do sklepu zepsuty sprzęt, który objęty jest
    gwarancją.
    W sklepie sprzęt przyjęli bez problemów i powiedzieli mi, że natychmiast
    wysyłają go do serwisu naprawczego i że w przeciągu ustawowych 2 tygodni
    sprzęt powinien być naprawiony.

    Po 2 tygodniach dowiaduje się w tym że sklepie iż serwis jeszcze walczy z tą
    usterką i że musze poczekać jeszcze parę dni. Poza tym serwis jest w
    Niemczech więc sam transport zajmuje dużo czasu.

    Poczekałem i parę dni po czym znowu dowiaduje się że muszę czekać i tak do
    dzisiaj.
    W sklepie panowie nie poczuwają się do odpowiedzialności i kazali mi
    osobiście walczyć ze serwisem, który naprawia mój sprzęt.

    Kto w związku z tym łamie prawo sklep, czy serwis??
    (Na podstawie jakiego artykułu prawa handlowego(lub innego) mogę walczyć o
    swoje?)

    Dodam że chodzi o znanego producenta i znaną sieć sklepów.

    Pozdrawiam
    i z góry dziękuję za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-11-24 20:40:43
    Temat: Re: Kto winny: Sklep czy Serwis?
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    FrEeMaN wrote:
    > Kto w związku z tym łamie prawo sklep, czy serwis??
    > (Na podstawie jakiego artykułu prawa handlowego(lub innego) mogę walczyć o
    > swoje?)

    1. Kiedy kupiłeś?
    2. Korzystałeś z gwarancji? Co w niej jest, jaki termin (bo nie ma
    żadnego ustawowego jeśli chodzi o naprawy gwarancyjne)?
    3. Kto jest gwarantem?

    KG

  • 3. Data: 2003-11-25 08:00:22
    Od: "FrEeMaN" <t...@z...pl>

    > 1. Kiedy kupiłeś?

    w marcu br.

    > 2. Korzystałeś z gwarancji? Co w niej jest, jaki termin (bo nie ma
    > żadnego ustawowego jeśli chodzi o naprawy gwarancyjne)?

    nie korzystałem. Nie ma w niej terminu. Sklep ma napisane w swoim
    regulaminie: "przewiduje się 14 dni na naprawę lub trochę więcej gdy
    usterka jest poważna i wymaga większego nakładu pracy" (tak jest w
    regulaminie sklepu)

    > 3. Kto jest gwarantem?

    Karte gwarancyjną dostałem ze sklepu. Ale sama gwarancja należy do HP :P

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-11-25 08:03:59
    Od: "Psychik" <p...@c...pl>

    Użytkownik "FrEeMaN" <t...@z...pl>

    > Karte gwarancyjną dostałem ze sklepu. Ale sama gwarancja należy do HP :P

    a co jest w niej napisane?
    a.) firma NAZWA gwarantuje sprawne dzialanie przez x miesiecy
    czy
    b.) firma HP gwarantuje....
    ?

    --