  • 1. Data: 2003-11-24 19:50:59
    Temat: Deklaracje DRA
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    Witam
    Może ktos jest zorientowany, czy aktualnie odprowadzając składki ZUS
    wyłącznie zdrowotne w najniższym wymiarze, jest obowiązek składania
    comiesięcznych deklaracji DRA.
    Z góry dzięki za odpowiedz.

    .::andRzej::.

  • 2. Data: 2003-11-25 09:02:35
    Temat: Re: Deklaracje DRA
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    andie wrote:

    > Może ktos jest zorientowany, czy aktualnie odprowadzając składki ZUS
    > wyłącznie zdrowotne w najniższym wymiarze, jest obowiązek składania
    > comiesięcznych deklaracji DRA.

    Rozumiem,że chodzi o DG bez pracowników. Trzeba wysłać tylko pierwszą
    deklarację DRA. Potem już nie. Szczerze mółiąc jeszcze nie
    interesowałem się czy trzeba będzie składać za styczeń gdy zmieni się
    stawka procentowa