eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosklep - niezgodność ceny na półce i w kasie › Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!a
    tlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Date: Sun, 09 Oct 2005 19:09:51 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <dibiu1$ir1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <s...@d...dom.pl>
    <dibh44$nc$1@atlantis.news.tpi.pl> <4...@g...pl>
    <dibhq4$nc$4@atlantis.news.tpi.pl>
    <bb169$43494d55$3eb34ca4$9170@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.48.60.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1128877825 19297 80.48.60.10 (9 Oct 2005 17:10:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Oct 2005 17:10:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <bb169$43494d55$3eb34ca4$9170@news.chello.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0540-8, 2005-10-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:333550
    [ ukryj nagłówki ]

    Tiger napisał(a):

    > Skoro kasjer zatrudnil sie w nieuczciwej firmie, to niech ma swiadomosc, ze na nim
    beda sie klienci
    > wyzywac za nieuczciwosc pracodawcy.

    Jakby mógł to pewnie by się nie zatrudnił. To żadna pożądana praca. To
    przymus ekonomiczny. Z czegoś trzeba żyć.
    Nie dość że praca beznadziejna to jeszcze klienci bez powodu (z jego
    punktu widzenia, bo on niczemu nie zawinił) pyskują. Postaw sie w jego
    położeniu.

    Jak to mówił pan C. "Jak piesek [klient] nie może ugryźć [kierownika],
    to przynajmniej obsika [kasjera]" Jest w tym jakaś mądrość :)



    > Jezeli mu to nie odpowiada - sa odpowiednie organa, ktore moze wykorzystac,

    Te same lub inne organa powinien wykorzystać klient supermarketu, który
    jest z niego niezadowolony, a nie wyżywać się na "niewinnym" kasjerze.


    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Większość naszych błędów jest bardziej wybaczalna niż środki,
    którymi staramy się je ukryć."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1