    From: Sendy <s...@g...pl_NOT_FOR_SPAM_>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Date: Sun, 9 Oct 2005 16:36:42 +0000 (UTC)

    Witam,

    Dwa razy zdarzyło mi się w hipermarkecie E.Leclerk'a że towar o
    określonej cenie na półce, okazywał się w kasie znacznie droższy.
    Tłumaczenie obsługi było, że ktoś z klientów coś przestawił, albo komuś
    z obsługi coś sie pomyliło itd. Na moją sugestie, że powinni mi towar
    sprzedać po cenie z półki skończył się tym, że kasjerka anulowała to co
    miała nabite na kasie, towar wracał na półke a ja zostawałem z pustym
    koszykiem, bez słowa przepraszam. Za pierwszym razem jakoś to zachowanie
    przebolałem, ale wczoraj znowu miała miejsce podobna historia i się
    zagotowałem.

    Co powinienem zrobić w takiej sytuacji:
    1. Nic bo mają rację;
    2. Kupić towar w wyższej cenie z kasy, a potem złożyć reklamacje;
    3. ???

    Pozdrawiam,

    Sendy