    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Date: Sun, 09 Oct 2005 18:49:19 +0200

    scream napisał(a):

    > Normalnie. W Polsce obowiązująca jest cena, która występuje przy
    > towarze. A nie cena z systemu komputerowego.

    Po pierwsze: Przy towarze czy na półce? Skąd przypuszczenie że cena na
    towarze jest taka sama jak na półce na której ten towar leży. Na
    towarach w supermarketach są naklejki na których jest cena i zazwyczaj
    system komputerowy odczytuje te naklejki a nie ceny zawarte na półkach.
    Dodatkowo na halach sprzedaży są czytniki na których można te naklejki
    sprawdzić.
    Po drugie nawet gdyby tak było to jak kupić to wbrew woli sprzedawcy.
    Chodzi mi o stronę praktyczną. Jakim pieniaczem trzeba być by sie o to
    procesować.
    Lepiej "zagłosować" nogami i nie chodzić do sklepu w którym jest bałagan.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."