  • 1. Data: 2021-06-21 21:34:46
    Temat: Faktura korygująca z ORANGE
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Może ktoś przerabiał i wie :-)

    Rozstałem się z NEOSTRADĄ i telefonem naziemnym. Ponieważ mieli
    zezwolenie na kierowanie do rachunku bankowego obciążeń, to sobie sami
    się rozliczali. Nawet niespecjalnie to śledziłem. Przed chwilą przyszedł
    email.

    W pierwszej linijce poinformowali mnie, ze się dla mnie zmieniają i
    zmienili wygląd emaila dla mojej wygody. W sumie szkoda, że miesiąc po
    rozwiązaniu umowy, choć stary wygląd też szczególnie zły nie był. W
    drugiej linijce poinformowali mnie, że to wysłało się automatycznie i
    bym nie próbował do nich odpowiadać. Dalej zaczyna się ciekawiej.

    Rozliczenie z bieżącego okresu: 0,00 zł. W sumie sensownie, skoro od
    miesiąca nie łączy nas żadna umowa. Rozliczenie z poprzednich okresów:
    -85,45 zł. Kwota do zapłaty: 0,00 zł. Z załączników wynika, że sobie za
    wysoką fakturę wystawili w maju.

    Czy ktoś ma doświadczenie, co teraz będzie? Skoro sobie sami z rachunku
    pobierali przez ostatnie ćwierć wieku, to teraz zwrócą te 85 zł sami
    przelewem? Mam tego zażądać? Ale jak, bo nie ma żadnego emaila, tylko
    jakiś adres w Skierniewicach. Przejrzałem te wszystkie dokumenty, ale
    słowem o tym nie ma.

    Nie chodzi mi o pieniaczenie się o przyczyny zawyżenia rachunku. Pewnie
    mieli jakiś powód. Ufam, że ważny. Te kilka ułamków grosza odsetek
    przeboleję.

    --
    Robert Tomasik

  • 2. Data: 2021-06-21 22:13:46
    Temat: Re: Faktura korygująca z ORANGE
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    Echhhh Tomasik, a niby taki ogarnięty jesteś, a na proste pytania nie
    potrafisz sobie sam odpowiedzięć:

> [...]
    > przelewem? Mam tego zażądać? Ale jak, bo nie ma żadnego emaila, tylko
    > jakiś adres w Skierniewicach. Przejrzałem te wszystkie dokumenty, ale

    http://www.poleceniezaplaty.org.pl/pytania

    Tak zakładam, że masz PZ a nie ZS

    W jakim czasie mogę odwołać płatność dokonaną w formie Polecenia Zapłaty?
    Zgodnie z przepisami Ustawy o prawie bankowym odwołanie może nastąpić w
    terminie: 8 tygodni od dnia obciążenia rachunku w przypadku osoby fizycznej
    nie prowadzącej działalności gospodarczej i 5 dni roboczych w przypadku
    pozostałych osób.

    Albo dałes dupy, albo diałaj, i nie dziękuj polucjancie bezmyślny

    > Nie chodzi mi o pieniaczenie się o przyczyny zawyżenia rachunku. Pewnie
    > mieli jakiś powód. Ufam, że ważny. Te kilka ułamków grosza odsetek
    > przeboleję.

    Chcieli chronićcię przed zarzutem braku zapłaty i komornikiem, żeby
    prokurator za 5 lat nie wszedł na konto i o 6 rano nie wpadli czarne...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2021-06-22 11:17:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Jun 2021 21:34:46 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > zmienili wygląd emaila dla mojej wygody. W sumie szkoda, że miesiąc po
    > rozwiązaniu umowy, choć stary wygląd też szczególnie zły nie był. W

    Zebys zalowal rozstania :-)

> [...]
    >
    > Czy ktoś ma doświadczenie, co teraz będzie? Skoro sobie sami z rachunku
    > pobierali przez ostatnie ćwierć wieku, to teraz zwrócą te 85 zł sami

    Watpie. Pewnie beda liczyli na uregulowanie w przyszlosci.

> [...]
    > słowem o tym nie ma.
    >
    > Nie chodzi mi o pieniaczenie się o przyczyny zawyżenia rachunku. Pewnie

    Zauwazyli i poprawili sie.

    >Te kilka ułamków grosza odsetek przeboleję.

    Czekaj. A potem pisz do prezesa. I oczywiscie dopisz mu, zeby nie
    zapomnial o odsetkach za zwloke - oni zawsze doliczaja :-)

    J.

  • 4. Data: 2021-06-22 15:16:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.06.2021 o 11:17, J.F pisze:
    > Czekaj. A potem pisz do prezesa. I oczywiscie dopisz mu, zeby nie
    > zapomnial o odsetkach za zwloke - oni zawsze doliczaja :-)

    Kiedyś zażądałem od Sądu Rejonowego 5 zł za opłatę, którą musiałem
    wnieść, by dostarczyć im dowód, że mają bajzel. Nie był problemem 5 zł,
    a to, z jakiego konta mają mi to wypłacić.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2021-06-22 23:06:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zażądasz zaniechania przetwarzania Twoich danych osobowych?

    -----

  • 6. Data: 2021-06-23 17:09:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.06.2021 o 23:06, ąćęłńóśźż pisze:

    > -----
    > Zażądasz zaniechania przetwarzania Twoich danych osobowych?

    Nigdy im nie udzielałem takiego zezwolenia. Mają tylko i wyłącznie w
    zakresie wynikającym z realizacji umowy.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2021-06-23 18:10:08
    Temat: si
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Nigdy im nie udzielałem takiego zezwolenia.

    I dales sie alfabetycznemu idiocie wkrecic...

    > Mają tylko i wyłącznie w
    > zakresie wynikającym z realizacji umowy.

    Z tego co napisales to wlasnie w zakresie umowy pisali, wiec alfabetyczny
    chujek niech spierdala.

    Reszte miesa dostalej wczesniej, moze sprobuj...

    Pa!

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2021-06-23 20:03:40
    Temat: Re: si
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.06.2021 o 18:10, TomN pisze:
    > Z tego co napisales to wlasnie w zakresie umowy pisali, wiec
    > alfabetyczny chujek niech spierdala.
    > Reszte miesa dostalej wczesniej, moze sprobuj...

    Co mam spróbować? Pytałem, czy ktoś to przerabiał i wie, czy sami wyślą
    to, co sobie zbyt dużo pobrali, czy trzeba coś robić. Nie widzę nigdzie
    informacji, że ktoś wie.

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2021-06-24 01:23:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

> [...]
    > miesiąca nie łączy nas żadna umowa. Rozliczenie z poprzednich okresów:
    > -85,45 zł. Kwota do zapłaty: 0,00 zł. Z załączników wynika, że sobie za
    /..../

    Ile płaciłes wcześniej?
    Kiedy nastąpiło rozwiązanie umów (dwóch)?
    Kiedy masz okres rozliczeniowy?

  • 10. Data: 2021-06-24 01:24:43
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > Co mam spróbować? Pytałem, czy ktoś to przerabiał i wie, czy sami wyślą
    > to, co sobie zbyt dużo pobrali, czy trzeba coś robić. Nie widzę nigdzie
    > informacji, że ktoś wie.

    Nie pobrali zbyt dużo.