  • 1. Data: 2021-06-21 18:04:01
    Temat: [SZCZEPIENIA] Zaczyna się...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Stomatolog dzisiaj odmówił zdejmowania kamienia z powodu braku
    szczepienia na covid u pacjenta. "będzie bryzgać" ;-)

    JA PIER...

  • 2. Data: 2021-06-21 20:12:49
    Temat: Re: [SZCZEPIENIA] Zaczyna się...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    _Master_ napisał(a) :
    > Stomatolog dzisiaj odmówił zdejmowania kamienia z powodu braku
    > szczepienia na covid u pacjenta. "będzie bryzgać" ;-)
    >
    > JA PIER...

    Znajoma miała mieć jakąś operację. Nie chcieli jej operować bez
    szczepień. To się zaszczepiła. Dziś dzieci są sierotami. Pewnie
    zabrano je do domu dziecka, bo samotnie je wychowywała.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2021-06-21 20:29:50
    Od: rAzor <h...@h...il>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Znajoma miała mieć jakąś operację. Nie chcieli jej operować bez
    > szczepień. To się zaszczepiła. Dziś dzieci są sierotami. Pewnie
    > zabrano je do domu dziecka, bo samotnie je wychowywała.

    Kurwiu jeden nie przyjąłes dzieci do odchowania to wypierdalaj z takimi
    tekstami że znajoma
    Pewnie ja ruchałeś pod smietnikiem kurwiu jak ja rucham suki w Wałbrzychu

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.

  • 4. Data: 2021-06-22 10:53:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Jun 2021 18:04:01 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Stomatolog dzisiaj odmówił zdejmowania kamienia z powodu braku
    > szczepienia na covid u pacjenta. "będzie bryzgać" ;-)

    Przecież zdejmowanie kamienia z zębów to lewactwo i pedalstwo; nie mniejsze
    niż szczepienia.
    Ideowy konfederata nawet nie ma szczoteczki do zębów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-06-22 14:12:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-22-czerwca-2021 o 10:53, Olin pisze:
    > Ideowy konfederata nawet nie ma szczoteczki do zębów.

    A postępowy lewak podciera sobie dupsko szczawiem.
    Dla ratowania planety oczywiście ;-)

  • 6. Data: 2021-06-22 14:12:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-22-czerwca-2021 o 10:53, Olin pisze:
    > "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
    > Z dalszych eksperymentów zrezygnował."

    Bo uznał że to jest dobre ;-)

  • 7. Data: 2021-06-22 14:22:39
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:
    > Stomatolog dzisiaj odmówił zdejmowania kamienia z powodu braku
    > szczepienia na covid u pacjenta. "będzie bryzgać" ;-)
    >
    > JA PIER...

    Stomatolog się sam nie zaszczepił czy podważa zaufanie do skuteczności szczepień?

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2021-06-22 14:34:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Jun 2021 14:22:39 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Stomatolog się sam nie zaszczepił czy podważa zaufanie do skuteczności szczepień?

    Szczepionka chroni stomatologa, ale nie następnego pacjenta przed
    rozbryzgiem z paszczy foliarza-konfederaty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2021-06-22 14:53:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Szczepionka chroni stomatologa, ale nie następnego pacjenta przed
    > rozbryzgiem z paszczy foliarza-konfederaty.

    Stomatolog (narzędzi) nie dezynfekuje? :-)

    Ten wymóg w przypadku "nie krytycznych" zabiegów ma jakiś sens ale
    ciekawe jest jak zostanie uzasadniony *na piśmie* bez wdepnięcia na
    jakąś minę. Podobnego zakazu tylko wystękanego ustnie ja nie przełknę.
    Lekarze/stomatolodzy niech mają do tego prawo jak się pod tym sami
    podpiszą albo wskażą kto i na jakiej podstawie (ustawowej) im to
    nakazał.

    Mowa trawa, papier grunt.

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2021-06-22 15:02:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Jun 2021 14:53:17 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Stomatolog (narzędzi) nie dezynfekuje? :-)

    Nie dezynfekuje powietrza w gabinecie.