  • 1. Data: 2021-06-21 15:44:40
    Temat: sedzia pokoju
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    O co tu chodzi w tym najnowszym pomysle Kukiza?

    Co to maja byc za sedziowie, i po co ?

    J.

  • 2. Data: 2021-06-21 15:54:52
    Temat: Re: sedzia pokoju
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Magiczna wiara artysty w uzdrowienie świata.

    Zacząłbym od tego, ile taki sędzia pokoju miałby zarabiać.
    Jeśli mało, to ...
    Jeśli dużo, to ...

    Spójrz na innych z ludowego wyboru: radnych, władz spółdzielni/wspólnot
    mieszkaniowych, rad rodziców czy czegokolwiek co jeszcze
    wybieramy.

    -----

  • 3. Data: 2021-06-21 16:03:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.06.2021 o 15:44, J.F pisze:

    > O co tu chodzi w tym najnowszym pomysle Kukiza?
    > Co to maja byc za sedziowie, i po co ?

    Dokładnie tego nie śledzę, tym nie mniej wnosząc po podobnych
    instytucjach w innych krajach, to po prostu dyżurujący sędzia, który
    rozstrzyga w drobnych sprawach nie wymagających jakiś wielkich zabiegów,
    a możliwych do jednoznacznego rozstrzygnięcia.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2021-06-21 17:17:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    O proszę. Nie da się bo NIE.
    To my tu mamy swoje kokosy i NIE POZWOLIMY.

    WEŹCIE SIE KURWA DO ROBOTY TO NIE BĘDZIE BATA W POSTACI SĘDZIÓW POKOJU!

  • 5. Data: 2021-06-21 17:20:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-21-czerwca-2021 o 16:03, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > rozstrzyga w drobnych sprawach nie wymagających jakiś wielkich zabiegów,
    > a możliwych do jednoznacznego rozstrzygnięcia.

    To ja się pytam dlaczego jeszcze w Polsce nie istnieje taka instytucja?
    Nie ma potrzeby? Złe prawo? Nie ma ludzi? Kosmici najechali... ;-)

  • 6. Data: 2021-06-21 17:25:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2021 o 17:20, _Master_ pisze:

    > To ja się pytam dlaczego jeszcze w Polsce nie istnieje taka instytucja?
    > Nie ma potrzeby? Złe prawo? Nie ma ludzi? Kosmici najechali... ;-)

    Przecież istniej - wyrok w trybie nakazowym a w szerszym rozumieniu cała
    pierwsza instancja. Mam innowację w tym zakresie - niech cieć na bramce
    rzuca kostką - jak stronom pasuje to ok jak nie to idzie normalnie - ten
    sam efekt.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-06-21 17:40:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-21-czerwca-2021 o 17:25, Shrek pisze:

> [...]
    > pierwsza instancja. Mam innowację w tym zakresie - niech cieć na bramce
    > rzuca kostką - jak stronom pasuje to ok jak nie to idzie normalnie - ten

    Czyli prawo dobre tylko wykonawcy DEBILE albo skorumpowane SZUJE które
    nie potrafią tego obsłużyć ;-)

  • 8. Data: 2021-06-21 17:46:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2021 o 17:40, _Master_ pisze:

    > Czyli prawo dobre

    Tego nie powiedzałem - jak dla mnie złe. Albo powinien być profesjonalny
    sąd albo tak jak napisałem - kostka - a nóż się strony z "wyrokiem"
    zgodzą, ale powidzmy sobie jasno, że pierwsza instancja jest "parasądem"
    wynikającym z chujowej interpretacji wymagania dwuinstnanncyjności.

    > tylko wykonawcy DEBILE albo skorumpowane SZUJE które
    > nie potrafią tego obsłużyć ;-)

    Na pochyłe drzewo i salomon nie naleje. Po prostu nie ma komu robić,
    więc jest pozwolenie na walenie w chuja i udawanie że działa.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-06-21 18:02:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-21-czerwca-2021 o 17:46, Shrek pisze:
    > Na pochyłe drzewo i salomon nie naleje. Po prostu nie ma komu robić,
    > więc jest pozwolenie na walenie w chuja i udawanie że działa.

    I co z tym zrobić jak kasta każdą próbę poprawy nazywa ZAMACHEM NA
    NIEZAWISŁOŚĆ?

    JA BYM TO ZAORAŁ DO SPODU bo takie pierdolenie latami wyjdzie gorzej i
    drożej.

  • 10. Data: 2021-06-21 18:06:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2021 o 18:02, _Master_ pisze:

    > I co z tym zrobić jak kasta każdą próbę poprawy nazywa ZAMACHEM NA
    > NIEZAWISŁOŚĆ?

    Nic - przecież mają rację. Pisdom nie chodzi o poprawę sytuacji w
    sądownictwie (czego najlepszym dowodem jest, że jest gorzej) tylko o
    podporządkowanie sobie sędziów.

    > JA BYM TO ZAORAŁ DO SPODU bo takie pierdolenie latami wyjdzie gorzej i
    > drożej.

    Średni pomysł z wielu względów.

    --
    Shrek