  • 11. Data: 2008-03-28 09:56:31
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 28 Mar, 10:49, "zaś ja" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy jest w jakichś przepisach wyszczególnione z jakich względów ofertę można
    > jawnie ograniczyć do pewniej grupy osób a z jakich nie ???

    Chyba mozna - rzad planuje skierowac ofarte prawa do jazdy na
    motocyklach do osob powyzej 24 roku zycia:)

    P.S.
    Slyszales o fryzjerze meskim, pediatrze, geriatrze itp?
    A o toaletach dla pan i panow?

  • 12. Data: 2008-03-28 10:00:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
    On 28 Mar, 10:49, "zaś ja" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Slyszales o fryzjerze meskim, pediatrze, geriatrze itp?
    > A o toaletach dla pan i panow?

    a slyszales o czyms takim jak specjalizacja?
    to ze ktos ma dr. przed nazwiskiem nie oznacza nawet ze jest lekarzem

  • 13. Data: 2008-03-28 10:13:26
    Od: "sd" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > motocyklach do osob powyzej 24 roku zycia:)
    >
    > P.S.
    > Slyszales o fryzjerze meskim, pediatrze, geriatrze itp?

    no tak to sie zgadzam alkohol dla osób powyżej 18stego roku życia
    czy prawa jazdy od pewnego wieku, czy też do pewnego wieku bo 90sięcioletni
    motocyklista to też nie najlepszy pomysł ale te ograniczenia są dytkowane
    odpowiednimi ustawiami .. jak zauważyłeś macza w tym palce rząd i parlament a
    one stanowią i wykonują prawo w RP

    a z tym fryzjerem męskim, pediatrą i geriatrą to już jesteś niepoważny...
    oczywiśćie o nich słyszałem kiedyś... słyszałem też o kowalu i zrozumiał bym
    gdyby mi odmówił podkucia bo nie jestem koniem ... ale ja pytałem poważnie

  • 14. Data: 2008-03-28 10:15:25
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 28 Mar, 10:52, "fff" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > no właśnie nie zawsze, bo często nazwę klub przyjmują dyskoteki , mianują się
    > "klubami muzycznymi" i na co dzień każdy ma tam wstęp w z jakichś szczególnych
    > okazji, występ gwiazdy na przykład zmieniają się w kluby nie dla dresów

    To chyba dobrze, prawda?
    Przeciez klub nie musi dzialac codziennie.

    Ja akurat jestem goracym zwolennikiem selekcji przy wejsciu. Normalni
    ludzie nie maja problemu z wejsciem, a w srodku nie psuja zabawy
    frustraci i pieniacze.

  • 15. Data: 2008-03-28 11:39:45
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    szerszen wrote:

    > to ze ktos ma dr. przed nazwiskiem nie oznacza nawet ze jest lekarzem

    To, że ktoś ma "dr." przed nazwiskiem znaczy, że nie zna zasad interpunkcji.

    --

    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2008-03-28 11:42:33
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 28 Mar 2008 02:56:31 -0700 (PDT), KRZYZAK napisał(a):

    > Chyba mozna - rzad planuje skierowac ofarte prawa do jazdy na
    > motocyklach do osob powyzej 24 roku zycia:)

    Ale póki ustawy nie ma to się nie liczy.

    > Slyszales o fryzjerze meskim, pediatrze, geriatrze itp?
    > A o toaletach dla pan i panow?

    Ostatnio u fryzjera męskiego byłem w kolejce za starszą
    kobietą - chciała się zwyczajnie ostrzyc i nawet zapłaciła
    wg męskiego cennika. Co do toalet to moja koleżanka wchodzi
    tam gdzie nie ma kolejki ;-)
    Z pediatrą to gorzej bo przecież nie pójdę do niego i nie
    poskarżę się na reumatyzm ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 17. Data: 2008-03-28 12:05:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Slyszales o fryzjerze meskim, pediatrze, geriatrze itp?

    I jak kobieta pójdzie do męskiego, to najwyżej dostanie męską fryzurę.

    Natomiast geriatra zwyczajne nie ma kwalifikacji do zajmowania się
    szczególnymi przypadkami niemowląt - i vice versa.

  • 18. Data: 2008-03-28 12:15:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 28 marzec 2008 09:08
    (autor koczy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4...@n...onet.pl>):

    > Czy "selekcje" do klubów są legalne w świetle polskiego prawa ???
    >
    > Mam na myśli sytuację kiedy ochroniarze wynajęci przez właściciela stoją
    > przed wejściem do klubu i wpuszczają tylko tych którzy spełniają
    > wyznaczone przez właściciela kryteria ???

    No cóż, przecież taka jest idea klubu. Jak jest klub łysych to masz być łysy
    i tyle. A jakeś obrósł futrem, to spadaj.

    > np. nie wpuszczmamy w dresie

    No cóż, jeśli klub jest dla dżentelmenów i wymagane są odpowiednie reguły
    zachowania i ubioru, to w czym problem widzisz?

    > albo kobiety tylko odo 30-stki

    No ciężko żeby stara prukwa zapisała się do Klubu Młodych Lasek.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 19. Data: 2008-03-28 12:17:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 28 marzec 2008 10:49
    (autor zaś ja
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4...@n...onet.pl>):

    > Bo na przykład każdy wie że nie przeszła by selekcja ...
    > "impreza tylko dla białych" albo  "indian nie obsługujemy" i takie
    > tabliczki wisiały w saloonach na dzikim zachodzie :)

    Dlatego są prawne wyjątki. Nie można sekelcjonować podług rasy, wyznania i
    kilku rzeczy. Choć to też chore, bo w sumie czemu na spotkania wyznawców
    Allaha mam wpuszczać niewiernych obrażających moje uczucia religijne.
    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 20. Data: 2008-03-28 12:20:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 28 marzec 2008 12:42
    (autor Henry(k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <10ucuk3oac9un$.12hw7ochqb2ax$.dlg@40tude.net>):

    > Co do toalet to moja koleżanka wchodzi
    > tam gdzie nie ma kolejki ;-)

    Ty uważaj na sytuację odwrotną lepiej i na czerwony guzik. [1]

    [1]
    Pewien dzentelmen biegnie co tchu do toalety, czuje, ze za chwie zrobi w
    spodnie...
    Gdy dociera na miejsce oczom jego ukazuje sie najgorszy, z mozliwych w
    takiej sytuacji, koszmar: przed meskim WC kolejka na 30 metrow.
    Dlugo sie nie zastanawiając pędzi do damskiej toalety:
    - Błagam, niech mnie pani wpuści, Bo zaraz będzie bardzo Żle! - prosi
    pisuardessę. Babcia klozetowa ulitowała się ale ostrzega:
    - Niech pan pod żadnym pozorem nie naciska czerwonego guzika!
    Szczęśliwy facet ląduje w kabinie I z wielką ulgą załatwia swój interes.
    Siedzi sobie, spogląda rozanielony przed siebie I widzi trzy przyciski:
    niebieski, zielony I czerwony. Zaciekawiony naciska niebieski I czuje
    przyjemne łaskotanie, delikatne pocieranie a za chwilę głos z głośnika
    informuje:
    Pupa umyta....
    - Super!- myśli facet. Ale te babeczki mają Tutaj bajer, muszę wypróbować
    zielony, I bez namysłu naciska zielony guzik.
    Rozlega się cichy szum, gość czuje ciepłe powietrze owiewające pośladki a
    głos informuje:
    - Pupa wysuszona.....
    - Ej! To fantastyczne! - Facet zastanawia się co jest ukryte pod czerwonym
    guzikiem. Napewno ukoronowanie tych przyjemności! Naciska więc uśmiechnięty
    czerwony guzik I nagle czuje nieprawdopodobny ból, który przeszywa go
    całego a głos informuje:
    - Tampon usunięty!
    --
    Tristan