  • 271. Data: 2008-04-03 21:49:44
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@g...com pisze:

    > Na jakiej podstawie mam kłopoty? To nie był bilet przeznaczony do
    > sprzedaży Tobie? Art. 135 kw nie ma zastosowania.

    Znaczy się kolorowych nie obsługujesz?

  • 272. Data: 2008-04-04 08:38:05
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 03 Apr 2008 23:49:44 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Znaczy się kolorowych nie obsługujesz?

    A która ustawa lub dyrektywa UE tego zabrania? ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 273. Data: 2008-04-04 17:29:44
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 3 Kwi, 23:21, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:354481d4-fa32-4653-ba95-72ad565f964d@
    q27g2000prf.googlegroups.com...

    > Traci prawo do wyłącznego korzystania z lokalu - zresztą z własnej
    > inicjatywy. Wchodząc do kogoś do domu pytasz, czy można. A spotkałeś się,
    > by ktoś normalny przed wejściem do hipermarketu pytał ochrony, czy może?
    > nie zastanowiłeś się czemu nikt nie pyta?

    Zadajesz naiwne pytania. O wiele rzeczy się nie pytamy - idąc na
    przyjęcie też nikt nie pyta, czy trzeba przynieść własny widelec. Ale
    to nie znaczy, że gospodarz nie zapewniający sztudźców postępowałby
    bezprawnie.

    Klient nie pyta, bo nie widząc żadnych selekcjonerów, kas
    sprzedających bilety wstępu etc., zakłada że właściciel go wpuści.
    Właściciel hipermarketu z reguły toleruje wszystkich chętnych, bo taki
    ma pomysł na biznes. Taka jest przeważająca praktyka w tej dziedzinie
    gospodarki, dyktowana racjonalnością ekonomiczną. Ale nie znaczy to,
    że właściciel ma prawny obowiązek do wpuszczania każdego. Taki
    obowiązek musiałby wynikać z ustawy.

  • 274. Data: 2008-04-04 18:29:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@g...com pisze:

> [...]
    > gospodarki, dyktowana racjonalnością ekonomiczną. Ale nie znaczy to,
    > że właściciel ma prawny obowiązek do wpuszczania każdego. Taki

    Wynika. Tylko ty i tobie podobni ignorujecie niewygodne dla was przepisy
    określając je mianem "komunistycznego przeżytku".

  • 275. Data: 2008-04-04 20:06:13
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Zastanawiające, że, poza Robertem, zabierający głos w dyskusji prawnicy
    (a dokładniej osoby, o których na podstawie ich wypowiedzi można sądzić,
    że są prawnikami) mają zdanie odmienne od kilku stałych 'znawców',
    którzy nie przyjmują do wiadomości niczego, a jak przegrają sprawę w
    sądzie, to oczywiście sędzia był idiotą, a może, co gorsza, był to
    asesor ;)

    A na czytanie całości nie mam czasu, bawcie się dalej :)

    KG

  • 276. Data: 2008-04-10 20:47:07
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnfv72s3.6qi.j.krzyzanowski@mech.pkpik.pl...
    > Ta, ponad 300 lokali z selekcja w Polsce to moje wizje, hehehe:)))
    > Robisz sie coraz zabawniejszy:)
    > Moze wyjdz kiedys z domu.

    On tak właśnie robi! I ma aparacik i fotografuje! I pewnie jeszcze
    ma ziorrowy dyktafon i nagrywa!

    Szolek

  • 277. Data: 2008-04-10 21:21:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MuciosMacios pisze:

    > On tak właśnie robi! I ma aparacik i fotografuje! I pewnie jeszcze
    > ma ziorrowy dyktafon i nagrywa!

    Widzę, że dołączyłeś do klubu onanizujących się pederastów imienia Lesia
    "Luftbranzlunga".

    Gratulacje!

    *plonk*