  • 1. Data: 2008-03-28 00:43:28
    Temat: Wydanie sprzetu komputerowego z magazynu policyjnego
    Od: "Mr Bean" <z...@w...pl>

    witam kolegamiał sprawę spraw sie skończyła juz dostał wywrok w zawieszeniu
    i grzywne chodzilo o prawa autorskie policja zabrala mu komputer ale jako
    dowod zostal zabezpieczony tylko dysk twady, teraz pytanie brzmi jak dlugo
    kolega bedzie czekał za komputerem bez dysku ?? czy trzeba/mozna* napisac
    jakies pismo aby wydali komputer ??

    *niepotrzebne skreslić

  • 2. Data: 2008-03-28 07:04:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Mr Bean napisał(a) :
    > witam kolegamiał

    Kolegamiał wita Cię też.

    > sprawę spraw

    Nie ma sprawy. Sprawię sprawę.

    > sie skończyła juz

    to fajnie.

    > dostał wywrok

    Wywłok może?

    > w zawieszeniu
    > i grzywne chodzilo

    To grzywna chodzi?

    > o prawa autorskie policja

    Tzn. prawa autorskie Policji?

    > zabrala mu komputer ale

    Ona mu zabrała? Co to jest komputer "ale"? To jak NTT?

    > jako
    > dowod zostal zabezpieczony tylko dysk twady, teraz

    Niesamowite. W końcu coś z sensem.

    > pytanie brzmi jak dlugo

    Jak długo brzmi to pytanie? Bo nie mogę się doliczyć.

    > kolega bedzie czekał za komputerem bez dysku ?? czy trzeba/mozna* napisac
    > jakies pismo aby wydali komputer ??
    >

    > *niepotrzebne skreslić

    Napisz to wszystko jeszcze raz i bardziej po polsku, żeby nie
    domyślać się o co w tym chodzi. Używaj znaków przestankowych (to
    takie kropki, przecinki i inne). Szanuj czytelników, żeby nie
    męczyli się czytając taki bełkot pisany jednym tchem.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 3. Data: 2008-03-28 07:08:51
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jak dlugo
    > kolega bedzie czekał za komputerem bez dysku ??

    JEśli dysk/komputer został zabezpoieczony jako dowód rzeczoiwy to sąd w
    wyroku poeinien o nim orzec (można sprawdzic w wyroku: Sąd może orzekł o
    zwrocie mu komputera, ale - co niewykluczone - zdecydował o jego przepadku
    jako przedmiotu służącego do pepełnienia przestepstwa ;p, i wtedy lipa).

    czy trzeba/mozna* napisac
    > jakies pismo aby wydali komputer ??

    jeśli sąd nie orzekł w wyroku w ogóle co do tego dowodu, to pismo napisać,
    zeby to zrobił. Wtedy sąd wyda postanowienie w trybie art. 420 kpk.

    pzdr
    mk

  • 4. Data: 2008-03-28 07:36:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To grzywna chodzi?

    jak juz z ciebie taki purysta jezykowy

    to nie "to grzywna chodzi?"
    tylko "to grzywne chodzi?"

  • 5. Data: 2008-03-28 09:02:31
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    Kaiser Souza pisze:

    > zwrocie mu komputera, ale - co niewykluczone - zdecydował o jego przepadku
    > jako przedmiotu służącego do pepełnienia przestepstwa ;p, i wtedy lipa).

    a co się wtedy dzieje z danymi z dysku, które nie służyły do popełnienia
    przestępstwa?

  • 6. Data: 2008-03-28 09:16:55
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > a co się wtedy dzieje z danymi z dysku, które nie służyły do popełnienia
    > przestępstwa?

    przepadły! :/

    pzdr
    mk

  • 7. Data: 2008-03-28 09:24:26
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    Kaiser Souza pisze:

    > przepadły! :/
    >
    > pzdr
    > mk

    to jest chore, jak mam w domu łom, którym się włamałem do samochodu to
    jakoś sąd nie orzeka przepadku mieszkania, tylko łomu.

  • 8. Data: 2008-03-28 09:41:21
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > to jest chore,

    trudno, co zrobić...

  • 9. Data: 2008-03-28 20:32:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mr Bean" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    Kolega będzie czekał tak długo, aż sąd nie zajmie stanowiska w tym
    przedmiocie i nie prześle go - ale raczej juz nie Policji. Z chwilą
    wniesienia aktu oskarżenia dowody rzeczowe są od pewnego czasu przewożone
    do Prokuratury. Tam trzeba ich szukać.

  • 10. Data: 2008-04-18 18:41:43
    Od: "Mr Bean" <z...@w...pl>

    nie wiem co robić ;/