    From: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Date: Thu, 3 Mar 2005 20:52:38 +0100

    news:d07o3p$s11$1@opal.icpnet.pl...

    > Zniesławienie to art.216 K.K.
    > A ">>> nie wkurwiaj mnie facet." to art.141 K.W

    znieslaweiniem jest nazwanie menelem, i inne oszczerstwa jakei do mnie
    kierujesz, podstawowa sprawa jest tutaj
    to (czego taki przyglup jak Ty nie zauwaza) ze zwracasz sie do Przemysława
    Rokickiego a ja do uzytkownika Leszek
    ktorych to moze byc i pol miliona w polsce.

    Co do art 141, nie sadze by o to chodzilo ustawodawcy, to co napisalem bylo
    wulgarne ale bylo skeirowane to konkretnego czlowieka
    i wyazalem tym swoje emocje a tuta mysle ze bardziej chodzi o paplanie co
    drugie slowo "Ku..wa" itp odzywki, przynajmniej
    tak to dobieram biorac pod uwage to co wyrabiala straz miejska w pewnym
    miescie (modne byly mandaty za przeklenstwa).

    > Odbiorca b.specjalny;)))

    jezeli takich argumentow bedziesz w sadzie uzywac to ja Ci powodzenia zycze

    Wez pod uwage ze uderzam z dwoch stron,

    jedno Faszyzm (art 256 KK, nie bede obecny bo nie jest to potrzebne)
    co tu jest najfajniejsze ano to ze im dalej sie bedziesz odwolywac tym na
    starszych sedziow bedziesz trafiac
    a co za tym idzie na osoby ktore zyly w tych czasach, tak wiec nie sadze by
    sie cackaly z Toba.

    drugie obraza art212KK i pomawianie art216KK, na czym bede obecny i na co sa
    niepodwazalne dowody,
    wiec tutaj nawet Twoje durne tlumaczenie ze masz do czyneinia z chamem, czy
    glupkiem nic nie zmieni
    gdyz przestepstwo zostalo poplenione i bez najmniejszych przeszkod zostanie
    to dowiedzone.

    Masz na utzrymaniu zone , dziecko/ci i psa, i chocby dlatego powienienes
    siedziec z zamknieta dupa,
    piszac takie bzdruy pozbawiasz mnie wszelkich skrupu(ó?)lów... a wyrok
    skazujacy automatycznie powoduje
    zwolnienie Cie z policji i pozbawienie srodkow do zycia.

    P.