    From: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Date: Thu, 3 Mar 2005 20:01:20 +0100

    > O tym, że panowie za sobą przepadacie, nie raz daliście wyraz
    > na psp aż nadto dobitnie. W trosce o modemowców apeluję do Was byście
    > wzajemne czułości wymieniali na priv.

    mi tego nie mow, ja sie z tym Panem w sadzie spotkam i mi to zdecydowanie
    wystarczy

    > Podałem Ci przecież DOKŁADNE namiary na tego posta. MID-a nie potrafisz
    > wykorzystać, czy co?

    potrafie doskonale, tylko ograniczam sie do watku w ktorym biore udzial, nie
    czytam wszystkich watkow
    tylko te ktorych tematy mnie zainteresuja. Dlatego nawet tam nie zajrze.

    ======

    ======
    > Mam nadzieję, że teraz Przemku już znajdziesz, Aha masz jeszcze google.
    > Dla mnie to EOT

    korzystam z serwera gazeta.pl ktory to najprawdopodoniej nie sciagnal tego
    posta(Roberta tez), stad
    te nieporozumeinie. Tak wiec przepraszam ze najechalem na CIebie.

    P.