eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki › reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Data: 2013-09-28 19:54:04
    Temat: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    Od: "ww" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam. Na poprzednie pytanie nikt mi nie odpisał ale może coś takiego
    ktoś wie i chciałby się podzielić:

    Czy w przypadku reklamacji towaru na podstawie niezgodności z umową
    sklep moze mi dyktować warunku takie jak:

    konieczność użycia ich formularza
    sposób przekazania mi odpowiedzi na reklamacje
    termin odpowiedzi

    ?

    Czy mnie w takiej sytuacji powinny w ogóle interesować ich wewnętrzne
    procedury, regulaminy ? Czy mogę (skutecznie) zarządać użycia mojego
    własnego formularza na którym to ja zaznaczę wybrany sposób poinformowania
    mnie (poczta lub telefon) ?

    Jednym słowem: jeśli prawo daje mi możliwość reklamowania towaru ale
    nie precyzuje pewnych rzeczy to jak daleko sprzedawca może zajść
    w ułatwianiu sobie/utrudnianiu mi życia ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1