eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki › Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Data: 2013-09-29 13:35:21
    Temat: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-29 12:11, ww pisze:

    > wiadomości news:5247f3c6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...

    > No właśnie. A podpisanie się pod "odpowiedź dostępna będzie w salonie"
    > może chyba podchodzić pod "umówiliśmy się". Jednak wszystkie źródła
    > twierdzą,
    > że takie umówienie się nie jest skuteczne i ja mogę po tą odpowiedź nie
    > przyjść
    > a problem ma wtedy sklep bo mnie jednak skutecznie nie poinformował.

    Źródła w tej materii są wyjątkowo mierne. Kiedyś jeden sąd się
    wypowiedział, że w odpowiedzi na reklamację listem poleconym liczy się
    dzień doręczenia, a nie dzień wysłania. Mało inteligentny sędzia nie
    zauważył, że w ten sposób dochodzimy do sytuacji, kiedy odpowiedź nigdy
    nie będzie mogła być udzielona w terminie, bowiem wysłana już w dniu
    złożenia reklamacji, może być przetrzymana przez konsumenta na poczcie
    przez 14 dni i być tym samym spóźniona.

    --
    Liwiusz